Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:28:38 GMT

۸۰ درصد ناجیان غریق اصفهان تغییر شغل دادند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۴۱۵۰

۸۰ درصد ناجیان غریق اصفهان تغییر شغل دادند

محسن تابش فر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا تاکنون همه استخرهای استان همچون سایر نقاط کشور به جز دوره‌ای کوتاه تعطیل شد و در پی آن ناجیان، مربیان و نیروهای خدماتی استخرها و مجموعه های آبی بیکار شدند.

وی اضافه کرد: یک هزار و ۵۰۰ ناجی بطور مستقیم در استان فعالیت داشتند که افزون بر ۸۰ درصد آنان در چند ماه اخیر و همزمان با شیوع ویروس سراغ دیگر مشاغل رفتند و برای شماری از آنان بیمه بیکاری اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات نجات غریق اصفهان با بیان اینکه استخر بدلیل وجود مواد ضدعفونی کننده و گندزدا در آب محلی برای انتشار ویروس نیست، خاطرنشان کرد: با اینحال مسوولان امر سلامت و درمان محوطه استخر، رختکن و دوش‌ها را محلی مستعد برای انتقال ویروس و بیماری معرفی کردند که بر همین اساس از فعالیت این مجموعه‌های ورزشی جلوگیری شد.

تابش فر به آسیب مالی به مالکان استخرها اشاره کرد و اظهارداشت: بر خلاف بسیاری دیگر از مجموعه‌های ورزشی که با درصد کمتری نسبت به گذشته فعالیت نصف و نیمه‌ای داشتند، درآمدزایی استخرها در حدود یک سال اخیر به صفر رسید.

وی با اشاره به اینکه شماری از استخرهای هتل‌ها فعالند گفت: از آنجا که هتل‌ها زیر نظر اتحادیه هتلداران کار می‌کنند لذا استخرهایشان با رعایت برخی پروتکل‌های بهداشتی پذیرش دارند.

استان اصفهان ۱۲۰ استخر مشتمل بر بیش از ۷۰ استخر دولتی، ۳۰ خصوصی و ۱۳ روباز دارد در این منطقه بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنند.

اکنون مجموع بیماران کووید- ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۹۶۳ نفر و شمار جانباختگان قطعی این بیماری به ۵۴ هزار و ۵۷۴ نفر رسیده است.

این روزها و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون نجات غریق ویروس کرونا اصفهان پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون نجات غریق ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون نجات غریق ویروس کرونا اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار

به گزارش همشهری آنلاین مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و رسانه صبح امروز (چهارشنبه) دار فانی را وداع گفت. این پیشکسوت عرصه رادیو چندی قبل به دلیل کسالت در بیمارستان بستری شده بود. استاد اسکویی که متولد سال 1318 بود، از سال 1345 به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمده و سابقه حدودا 57 سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. او از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته های مختلف از جمله والیبال سالها سابقه فعالیت داشت.

همشهری آنلاین این ضایعه را به خانواده اسکویی و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

کد خبر 848612 برچسب‌ها ویژه ورزشی تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!