Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی زندی‌فر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اجرای طرح‌های راهداری در جاده‌های استان مرکزی اختصاص یافته‌ است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اجرای طرح‌های رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان مرکزی و ۲۰ میلیارد ریال به تعمیرات اساسی پل‌های بزرگ در جاده‌های اصلی استان اختصاص یافته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ایجاد حفاظ بتنی و ترمیم ساخت گاردریل لوله‌ای پل شهرستان دلیجان، مرمت و بازسازی پل جمال آباد شهرستان شازند و تکمیل زیرگذر نادر آباد شهرستان آشتیان از جمله طرح های ملی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال جاری است.

زندی فر ادامه داد: مرمت و بازسازی پل سیان، تعریض پل طیب آباد، گابیون‌بندی روستای آشمسیان، اجرای دستک و حفاظ پل شهابیه شهرستان خمین، جدول‌کشی، اجرای حفاظ، دستک و آسفالت زیرگذر رباط میل شهرستان اراک، ایجاد آبرو لوله‌ای  پل دیزک، اجرای دیوار ساحلی پل بازرجان و ایجاد پل دالی سلوکلو از جمله طرح‌های استانی این اداره کل است.

وی ادامه داد: ایجاد پل باکسی کوت آباد شهرستان کمیجان، مرمت پل نوده شهرستان آشتیان و تعریض پل روستای عراقیه شهرستان فراهان از دیگر طرح‌های استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است که امسال اجرایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرای طرح زیرگذر جاده نیموربه دلیجان به اعتبار ۳۵ میلیارد ریال، بهره برداری از دوربرگردان مجتمع خدماتی رفاهی همای سعادت شهرستان دلیجان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و بهره برداری از زیرگذر راه آهن پرندک با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال از جمله اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی در جاده‌های استان است.

زندی‌فر افزود: تکمیل تقاطع غیر همسطح آوه، زیرگذر حاجی‌آباد شهرستان اراک از دیگر طرح‌های این اداره کل در راستای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های استان مرکزی است.

وی ادامه داد: ایجاد زیرگذر روبروی شهرک صنعتی پرندک شهرستان زرندیه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال که از جمله طرح‌های مهم استان مرکزی است در مرحله مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی توسعه ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی توسعه ایران اخبار کنکور جاده ای استان مرکزی نقل جاده ای استان کل راهداری و حمل میلیارد ریال جاده های استان آباد شهرستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد