Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : با اجرای طرح مدیریت بیماری کرونا به شیوه محله محور(حاج قاسم سلیمانی) آمار مراجعین ، بستری شدگان و فوتی های بیماری کرونا در استان البرز کاهش پیدا کرده است .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رئیس دانشگاه اظهار کرد : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح محله محور بوده  که با همکاری مشترک وزارت بهداشت ، سپاه و بسیج با هدف  مبارزه با ویروس کرونا در تمام کشور از حدود چهل و پنج روز پیش آغاز شده است و دستورالعمل آن  به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد:  خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی البرز با همراهی سپاه پاسداران و بسیج از روزهای نخستین ابلاغ طرح اقدامات به سرعت انجام شد  مبنای این طرح بر اساس پایش، نظارت و حمایت طراحی شده است که قسمت پایش و نظارت بر عهده دانشگاه علوم پزشکی و بخش حمایت بر عهده سپاه و  بسیج می باشد.

وی تصریح کرد : تمام محله های استان البرز بر اساس پایگاه ها و مراکز جامع خدمات سلامت هدف گذاری شده است . 

دکتر فتحی تاکید کرد:  خوشبختانه با اجرای این طرح توانستیم از حالت قرمز کرونایی خارج شویم و تعداد مراجعین، بستری شدگان و فوتی ها ی بیماری کرونا کاهش چشم گیری داشته است به نحوی که تعداد مراجعین کاهش 70 درصدی و تعداد بستری شدگان نیز 75 درصد کاهش یافته است .

وی افزود : روزانه تعداد  فوتی ها از 30 تا 35 نفر به 2 الی 3 نفر رسیده است و این موفقیت را مرهون  تلاش همه مسئولین استانی به ویژه  سپاه و بسیج در هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج علوم پزشکی البرز سپاه کرونا کووید 19 طرح محله محور مقابله با کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینیان بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان بسیج کارگران مطالبات جدی کارگران محسوب می‌شود.

وی گفت: مجموعه سپاه کربلا خود را در کنار کارگران می‌بیند، اظهار کرد: کشورهای غربی کارگران به عنوان یک وسیله و ابزار می‌بینند اما در نظام مقدس اسلامی کارگران در راس قرار دارند پیامبر گرامی اسلام بر دستان زحمتکش کارگران بوسه زده است.

حسینیان با اشاره به اهمیت و جایگاه کارگران در کشور ادامه داد: در سال‌هایی که با شعار اقتصادی مزین شده است نقش کارگران در تحقق آن پررنگ است زیر کارگران چرخ تولید را به چرخش در می‌آورند.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم با کمک دستگاه‌های مختلف مسائل و مشکلات فراروی کارگران را به حداقل برسانیم.

کد خبر 6093344

دیگر خبرها

  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است