Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@03:18:02 GMT

برپایی کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۱۵۳

برپایی کاروان روایت فتنه در دانشگاه تهران

کاروان روایت فتنه یادمان "شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته ای، شهید مطلبی" به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برپا می شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، ششمین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان «یادمان شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته ای» و با شعار « #نه_به_وطن_فروشی»، امروز برپا می شود و از صفحه مجازی این مجموعه به صورت زنده پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این برنامه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، دانشجویان در نقاطی از شهر تهران که در فتنه  سال های اخیر چون فتنه 88، 96 و 98 درگیر بودند، حضور می‌یابند و راویان و تحلیل‌گران به بازخوانی و تحلیل حوادث در مکان‌های مشخص شده می‌پردازند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده دانشجویان امسال در مکان‌هایی مانند مسجد و سردر دانشگاه تهران، مسجد لولاگر و سفارت فرانسه حضور خواهند یافت.

فتنه 88 هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری را به کشور تحمیل کردآیت‌الله خاتمی: اوباما بعد از فتنه 88 بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها ‌‌در 100 سال اخیر را به ایران تحمیل کردناگفته‌های فتنه 88 شنیده می‌شود / "فتنه تغلب" رسید + فیلم

 حرکت این کاروان دانشجویی روز سه شنبه 9 دی ماه ساعت 9 صبح از مسجد دانشگاه تهران آغاز می شود، دومین بازدید این کاروان ، از سردر دانشگاه تهران خواهد بود که نمادی از نقش دانشگاه و دانشجویان در فتنه های گوناگون است.

یکی دیگر از مکان های توقف این کاروان مسجد لولاگر تهران است که در انجا تحلیل گران و شاهدان عینی حادثه مسجد لولاگر پیرامون این حادثه و نیز نحوه ورود مردم به فتنه ها و تاثیر آن ها در خنثی سازی توطئه های دشمنان صحبت خواهند کرد.

حضور مقابل سفارت فرانسه واقع در خیابان نوفل لوشاتو آخرین محل حضور کاروان روایت فتنه است و در انجا به نقش کشور های استعمارگر و مستکبر در ایجاد، گسترش و تقویت فتنه های داخلی و حمایت از افرادی چون روح الله زم می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای فتنه 88 فتنه 88 دانشگاه تهران شهدای فتنه 88 فتنه 88 دانشگاه تهران دانشگاه تهران روایت فتنه فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 حجت‌الاسلام هاشمی، سرپرست سابق اداره اوقاف غرب تهران در برنامه ای کاش گفت: «شخصی به ما گفت دین عوض شده یا شما عوض شده‌اید؟ در جایی امام جماعت بودم. چون به بعضی مسئولین توهین می‌کردم، گفتند دیگر نیا. نمازگزارها اعتراض کردند و گفتند فلانی باید برگردد. بعد گفتند بیا. نفوذ و جریان نفاق را باید جدی بگیریم. با کراوات که نفوذ نمی‌کنند. خاوری روی پیشانی‌اش جای داغ مُهر داشت.» اظهارات این روحانی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی