Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:18:12 GMT

۹دی نماد عزت مردم ایران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۲۱۱

۹دی نماد عزت مردم ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش بصیرت افزایی پرسنل پایگاه شهید فکوری تبریز با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم با تبیین جریان نهم دی ماه مانع از توطئه‌های بعدی دشمنان اسلام شویم، اظهار داشت: باید در تبیین این موضوع از نقش بی بدیل رهبری انقلاب در خنثی سازی فتنه‌ها و کانون‌های خارجی فتنه غافل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز گفتمان سازی و بصیرت افزایی رهبر انقلاب را عامل شکست توطئه‌های دشمنان اسلام بیان کرد و گفت: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای و فریب خوردگان باید بدانند ملت ایران با بصیرت و آگاه است و آنان آرزوی براندازی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

وی دهه بصیرت را بهترین فرصت برای تبیین چهل سال ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان ایران دانست و تاکید کرد: در این ایام باید نقش رهبری در رویارویی با فتنه ها بازگویی و تبیین و پیوند ناگسستنی ملت با نظام اسلامی و رهبری به جهانیان به نمایش گذاشته شود.

نماینده ولی فقیه در استان به همزمانی جریان نهم دی ماه با سالگرد شهادت علمدار جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: در دهه بصیرت باید نقش برجسته آن شهید در شکل گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه های بزرگ در منطقه و همچنین تروریسم دولتی آمریکا بر همگان روشن شود.

امیر سعید رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز نیز گفت: دهه بصیرت دهه میثاق با ولایت و فرصتی برای ارتقاء بینش انقلابی و بصیرت دینی است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال آذربایجان شرقی شهید رهبر انقلاب نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز دهه بصیرت ولایت سعید رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز 8 دی تبریز 9 دی فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان