Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@22:02:41 GMT

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۵۲۶۲

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی طی 5 روز آینده در اکثر مناطق کشور جو آرام و آسمانی صاف پیش بینی شده است. این وضعیت باعث می شود تا در کلان شهرها و شهرهای صنعتی آلاینده های جوی افزایش یافته و کاهش کیفیت هوا را به دنبال داشته باشد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با توجه به افزایش دمای هوا احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات زاگرس وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی دو روز آینده شرق دریای عمان مواج پیش بینی شده است.  آسمان تهران طی امروز تا شنبه هفته آینده صاف و غبارآلود و در برخی روزها با افزایش ابر پیش بینی شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز جمعه ۷ اردیبهشت در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش رخ خواهد داد. در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی افزایش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۲۵ و کمینه دما ۱۵ درجه خواهد بود.

کد خبر 6088876 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آخرین وضعیت هواشناسی؛ منتظر تندر و آذرخش در تهران باشید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار