Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مسائل سیاسی و سردبیر روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم» بر قدرت محور مقاومت در منطقه تأکید کرد.

عطوان به شبکه خبری المیادین گفت که شهرک‌های صهیونیست‌نشین در فلسطین اشغالی، زیر موشک‌های مقاومت لبنان قرار دارد.

وی تصریح کرد، محور مقاومت از هر زمانی قدرتمندتر شده و دارای درایت و انضباط بیشتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحلیلگر بر این باور است که «اگر محور مقاومت، آزموده شود، پاسخ ویرانگری خواهد داد و این، آخرین جنگ در منطقه خواهد بود».

عطوان در سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که «به شهادت رسیدن یک نفر، بدین معنا نیست که مقاومت به پایان رسیده است».

وی همچنین گفت که دشمنان محور مقاومت در پی ترور سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان نیز هستند؛ زیرا این دشمنان «می‌دانند که او، آنها را شکست می‌دهد».

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره مصاحبه اخیر نصرالله و اظهاراتی که درباره ارسال سلاح توسط سوریه به مقاومت فلسطین مطرح شد، گفت که موافقت رئیس جمهور سوریه با ارسال موشک‌های کورنت به غزه، مهم است. «امیدوار بودم که جنبش حماس خودش به هواداران خود اعلام می‌کرد که کورنت از سوریه آمده است [نه اینکه از زبان نصرالله بشنوند]».

وی با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله مطرح شده در مصاحبه نصرالله، اعلام موافقت دولت سوریه با ارسال کورنت به غزه بود، تأکید کرد، بیشتر کشورهای عربی حتی یک گلوله نیز به مقاومت فلسطین ندادند.

سردبیر رأی الیوم با بیان اینکه، ملت فلسطین در خاک اشغالی ایستاده‌اند و تمام طرح‌های سلب هویت خود را از بین برده‌اند، تصریح کرد، مهر و محبت نصرالله به عرب‌های حاضر در خاک اشغالی ۱۹۴۸، «باعث خواهد شد که اعتمادشان به محور مقاومت افزایش پیدا کند».

 انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • روایت ملاقات یک چهره ضد محور مقاومت با سیدحسن نصرالله + فیلم