Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری انتصاب کردمیهن فرمانده حمله به سفارت عربستان به عنوان رییس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو  با انتقادهای شدیدی همراه شده است اما رییس این فدراسیون در گفت وگو با ایسنا از آخرین وضعیت پرونده این فدراسیون در دادگاه عالی ورزش گفته و البته از انتخاب کردمیهن هم دفاع کرده است.

سمت جدید برای فرمانده حمله به سفارت عربستان
 

آرش میراسماعیلی درباره آخرین وصعیت پرونده جودوی ایران در دادگاه CAS، اظهار کرد: پس از برگزاری دادگاه به هر دو طرف یک ماه فرصت داده شد تا با یکدیگر به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۲۶ شهریور تا ۲۶ مهر دو طرف این فرصت را داشتند اما رییس دادگاه CAS چندی پیش در ایمیلی اعلام کرد با توجه به حساسیت پرونده رای تا ۲۹ ژانویه اعلام خواهد شد. ما نیز منتطر صدور رای دادگاه هستیم و به رای تمکین خواهیم کرد.

رییس فدراسیون جودو افزود: وکلای ما در دادگاه عملکرد بسیار خوبی داشتند و طرف مقابل نیز نتوانست مستندات محکمه پسندی ارائه کند. همه ما را از پیش بازنده می دانستند اما همین که CAS  برای صدور رای نهایی زمان بیشتری در نطر گرفته به اعتقاد من اتفاق خوبی است. من و رییس فدراسیون جهانی جودو برخورد صمیمانه و گرمی با هم داشتیم و دقایق زیادی صحبت کردیم. الان نیز ارتباط خوبی داریم اما او بر روی پیش شرط خود مصر است و باید منتظر صدور رای دادگاه بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: رای دادگاه هر چه باشد ما به عنوان عضوی از فدراسیون جهانی جودو باید با آن ها کار کنیم و تعامل داشته باشیم. قطعا باز هم وارد مذاکره می شویم و نگرانی خاصی نداریم. حتی در صورتی که بازنده شویم، فدراسیون جهانی جودو نمی تواند به راحتی جمعیت ۹۰ هزار نفری جودوی ایران را نادیده بگیرد. به صدوری رای منصفانه خوش‌بین هستیم و امیدوارم اتفاق خوبی برای جودوی ایران رقم بخورد.

میراسماعیلی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتصاب حجت الاسلام کردمیهن به عنوان رییس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو و حواشی ایجاد شده پس از این انتصاب، گفت: انتصابات ما طبیعتا جودویی و فنی است و ما به مسائل و موضوعات دیگر توجه نمی کنیم. انتصابات فدراسیون از دل خانواده جودو بوده و خواهد بود. او دان ۵ جودو و داور ممتاز این رشته است. سال گذشته نیز در رنکینگ داوری سوم شد و همچنین مربی درجه یک جودو است که مدارک آن را دارد. به حواشی توجه نمی کنیم و به دنبال انجام وظایفمان هستیم.

کد خبر 576421 برچسب‌ها جودو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جودو فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع، تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برای تان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

کد خبر 6093494

دیگر خبرها

  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • صلاحیت صدور حکم در شکایت نیکاراگوئه علیه آلمان را نداریم
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی