Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در مراسم گرامیداشت 9 دی که به مناسبت دهه بصیرت در سنندج برگزار شد‌، اظهار کرد: تاریخ انقلاب صحنه های متعدد و بحران‌های متعددی را در طول عمر با برکت خود دیده بود که در اوایل انقلاب این اتفاقات به اوج رسیده بودند.

وی با بیان اینکه در آستانه دهه چهارم از انقلاب کسی توقع نداشت که اتفاقاتی مانند اتفاقات سال 88 در کشور آن هم به دست کسانی رقم بخورد که سال‌ها در مسئولیت‌های مهم نقش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمن وقتی از گروهک‌ها و دشمنی‌های مرزی ناامید شد به عوامل داخلی که سوابق بسیاری در این انقلاب داشتند و با رأی همان مردمی که در انتخابات سال 88 رأی آنان را قبول نداشتند، مسئولیت‌هایی گرفته بودند، متوسل شدند تا شاید بتوانند به نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان یادآور شد: بعد از انتخابات 88 افرادی که قبول نداشتند شکست خورده‌اند، فتنه‌ای را به راه انداختند و اتفاقاتی را رقم زدند که کشور را به تعبیر رهبر انقلاب به لب پرتگاه بردند.

افراد متعددی در جریان فتنه درگیر شدند

حجت‌الاسلام پورذهبی بیان کرد: افراد متعددی در جریان فتنه درگیر شدند و خون‌های ناحقی ریخته شد و علیرغم اینکه یک انتخابات بزرگ را شاهد بودیم، شیرینی آن را به کام مردم تلخ کردند.

وی با بیان اینکه سال 88 خط قرمزهای نظام شکست و باب توهین و اتهام در نظام توسط افراد به ظاهر انقلابی باز شد، گفت: در فتنه سال 88 افراد خودی ناخودآگاه در زمین دشمن بازی کردند.

بصیرت در تفکر و مطالعه است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: بصیرت در تفکر و مطالعه است که باید بیش از هر چیزی در این دهه به آن پرداخته شود تا راه انقلاب همچنان ادامه داشته باشد و نسل جوان هم با دشمنان نظام آشنا شده تا بازیچه دست آنها نشوند.

گفتنی است در پایان این جلسه از خانواده شهیدان محمد شکری، محمدرحیم عزیزی و احمد صحرایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2330/75

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان هفته بصیرت فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین درویشی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ‏حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقش خبرگزاری‌ها و رسانه به صورت عموم در ‏دنیا برجسته و بی‌بدیل است.

وی بیان کرد: اگر بگوییم مناقشات و دعواهای دنیا ساری و جاری بوده و ‏اسلحه و مهمات و سلاح آن رسانه‌ها هستند یک واقعیت را بیان کردیم.‏

این مسئول ادامه داد: امروزه رسانه می‌تواند در نقش افسر خط مقدم مبارزه و جهاد تبیین و کمک ‏کننده به تبیین جهاد تبیین باشد، مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است و نقش رسانه‌ها در این میان غیرقابل انکار است.‏

درویشی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی اگر اتفاقی در غزه ‏رخ بدهد به سادگی از کنار آن عبور می‌کنند چون عقبه رسانه‌ای قوی دارند و افکار ‏عمومی جامعه و دنیا را با آن جنایات همراه می‌کنند، بیان کرد: البته امروز جوان‌های ‏بیداری در اقصی نقاط دنیا پیدا شده‌اند که نمونه آن‌ها را امروز در دانشگاه‌های مختلف ‏آمریکا شاهد هستیم و در واقع شاهد ظهور یک نسل جدید و جوان در این کشور هستیم.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیان کرد: رسانه‌ها باید زمینه‌ساز  پیش‌برندگی و توسعه یک کشور و مؤثر در فرهنگ‌سازی یک کشور و ایجاد زمینه و ‏رواج هنجارهای یک جامعه باشند.‏

وی افزود: امروز در آستانه شهادت شهید مطهری و تجلیل از معلمان قرار داریم که باید ‏جدی و واقعی باشد نه از روی رفع تکلیف، چراکه جایگاه معلم رفیع بوده و حرمت معلم ‏با حرمت بزرگان برابری می‌کند.‏

درویشی اضافه کرد: معلم حامل دانش و تربیت است لذا برای ما مهم است و هرچه جایگاه ‏او رفیع باشد جامعه ارتقاء پیدا می‌کند و حرمت‌ها رعایت می‌شود.‏

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: افکار شهید مطهری مهم ‏بوده و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود قابل استفاده است و باید از کسانی که حق ‏تربیتی و پدری بر گردن ما دارند تجلیل کنیم.‏

وی تأکید کرد: مبارزه با دشمن در خط مقدم و عرصه جهاد تبیین بدون معلمین امکان‌پذیر ‏نیست.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است