Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریو گوتزه می گوید از ترک دورتموند و پیوستن به بایرن مونیخ پشیمان بوده و معتقد است باید مدت بیشتری زیر نظر یورگن کلوپ کار می کرده.

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه ستاره فراموش شده فوتبال آلمان می گوید از اینکه در سال 2013 باشگاهش دورتموند را ترک کرده و به بایرن مونیخ پیوسته پشیمان است و به خاطر این تصمیم افسوس می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوتزه از یورگن کلوپ سرمربی وقت دورتموند به عنوان یکی از مهمترین چهره های زندگی اش یاد کرد و گفت باید مدت بیشتری زیر نظر او بازی می کرد.

 

 

ماریو گوتزه که در سال 2013 در اوج شهرت بود در یک انتقال بزرگ باشگاه دورتموند که هدایتش با یورگن کلوپ بود را ترک کرد و با قراردادی 35 یورویی راهی بایرن مونیخ شد که پپ گواردیولا را به عنوان سرمربی روی نیمکت می دید. اما گوتزه که حالا 28ساله است در آن زمان که انتظارهای زیادی از او به عنوان یک ستاره جوان آینده دار می رفت نتوانست خودی نشان بدهد و سه سال بعد به باشگاه سابقش دورتموند برگشت.

 

 

ماریو گوتزه که حالا به تیم آیندهوون هلند پیوسته درباره انتقال معروفش از دورتموند به بایرن مونیخ به رسانه ای هلندی گفت:" می خواستم خودم را به چالش بکشم و فلسفه پپ را بشناسم. ما با بایرن سه بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و گواردیولا به من یاد داد که فوتبال را با نگاهی جدید و کاملا متفاوت ببینم. گواردیولا بازیکنش را در نقاط مختلف زمین و در پستهای مختلف محک می زند. آرین روبن خوب می داند من چه می گویم".

 

 

گوتزه اما در پایان ضمن ستایش از یورگن کلوپ سرمربی وقت دورتموند به خاطر انتقالش به بایرن ابراز پشیمانی کرد و گفت:" حالا که فکر می کنم به این نتیجه می رسم که باید در تیم یورگن کلوپ می ماندم. اما معنی حرفم این نیست که رفتن به بایرن اشتباه بود. من کلوپ را یکی از مهمترین چهره های زندگی ام می دانم. بین من و یورگن رابطه ای برقرار است که سراسر اعتماد است".

 

 

 

 

بروسیا دورتموند لیورپول منچستر سیتی یورگن کلوپ (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) بایرن مونیخ ماریو گوتزه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند لیورپول منچستر سیتی یورگن کلوپ سرمربی پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ ماریو گوتزه ماریو گوتزه بایرن مونیخ یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک

نشریه بیلد درباره دلایل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک را بررسی کرده است

طرفداری | طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما این گزینه نیست پس از ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، برای بایرن مونیخ منتفی شد.

بیش‌تر بخوانید: رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به بایرن مونیخ نمی‌رود

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ رالف رانگنیک نمی‌خواست زندگی فعلی‌اش را تغییر دهد. به خصوص اینکه با پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ، او مجبور بود دو کار را هم‌زمان انجام دهد، یکی برنامه‌ریزی برای تیم بایرن و دیگری هم هدایت تیم ملی اتریش در یورو 2024.

از سوی دیگر، رانگنیک 65 ساله به خوبی می‌داند مربیگری در یک باشگاه بزرگ با تمام فشارهایی که باید تحمل کند، چه معنایی دارد و چنین چیزی در سن او برایش غیر قابل تصور است. گفتنی است قرارداد او با اتریش تا جام جهانی 2026 اعتبار دارد. همچنین مارتین فولکمار از اشپورت آینس شایعات مربوط به اختلافات رانگنیک با سران بایرن را رد کرده و این سرمربی به خاطر همین دلایل شخصی این فرصت را رد کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم