Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ذوب‌آهن در آستانه بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. چند بازیکنی هم که به خاطر کرونا دچار مشکل شده بودند، برگشته‌اند و تیم شکل گرفته است. قطعا برای برد به تهران می‌رویم. در این هفته خیلی خوب تمرین کردیم و امیدواریم از این مسابقه با دست پر به اصفهان برگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ذوب‌آهن در خصوص حاشیه‌هایی که پیرامون بازی این تیم با پرسپولیس طی روزهای اخیر به وجود آمده، عنوان کرد: دوست ندارم وارد حاشیه‌ها شوم اما بعد از اینکه بازی پرسپولیس مقابل نساجی لغو شد به احترام این تیم نمی‌خواستیم به تهران بیاییم چون اگر یک بازیکن یا یک عضو کادر فنی یا هر فرد دیگری از این تیم به هر دلیلی دچار مشکل می‌شد، پرسپولیس در فینال ضرر می‌کرد. با اینحال برای انجام بازی به تهران آمدیم اما این بازی لغو شد. تیم‌ها هزینه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. این که بازی‌هایشان لغو شود دچار ضرر می‌شوند. هیچ تیمی خوشش نمی‌آید به تهران برود و بدون بازی برگردد چون هزینه اضافی خواهد بود. 

وی با اشاره به بازی این تیم مقابل شهرخودرو پیش از سفر به تهران گفت: برای بازی با شهر خودرو حتی از جوانان بازیکن آوردیم که اصلاً با بزرگسالان تمرین نداشت اما در این بازی فیکس بود. تیم ما جوانمردی خودش را نشان داده و دنبال حاشیه نیستیم. با این شرایط مقابل شهر خودرو بازی کردیم اما فکر نمی‌کنم هر تیم دیگری حتی اگر پرسپولیس هم بود با این شرایط و این تعداد نفرات کم، بازی می‌کرد.

حسینی در خصوص اظهارات شب گذشته مدیر تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر این که ذوب‌آهن در اردوی خودش بازیکن کرونایی داشت، گفت: اصلاً این طور نیست. ما پیش از بازی با شهر خودرو 19 بازیکن کرونایی داشتیم و هیچ کدام از آنها به اردو نیامدند. با این شرایط مقابل شهر خودرو بازی کردیم. حتی هنگام سفر به تهران یکی دو نفر از بازیکنان‌مان با یک تست منفی از فرودگاه برگشتند. در سفر به تهران اصلاً نفر مثبت ‌شده نداشتیم.

وی در مورد بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس تصریح کرد: به هر حال امیدوارم این حاشیه‌ها هم برطرف شود و پنجشنبه شاهد یک بازی خوب باشیم. به خاطر نایب قهرمانی در آسیا به این تیم تبریک می‌گویم و این اتفاق افتخار بزرگی است اما با تمام قوا به تهران می‌رویم تا بازی کنیم و ان‌شاالله 3 امتیاز را به دست بیاوریم. تیم ما در چند هفته اخیر خیلی خوب بازی کرد. به نظرم بازی ما مقابل گل گهر یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود اما به خاطر بدشانسی نتوانستیم آن طور که باید نتیجه بگیریم با اینکه فوتبال خوبی را ارائه می‌دهیم. امیدوارم پنجشنبه در آزادی بازی جان‌دار و خوبی را شاهد باشیم.

حسینی در مورد به هم ریختگی برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: ما از این قضیه کم اذیت نشدیم. امیدوارم برنامه‌ریزی خوب و دقیقی انجام شود تا تیم‌ها ضرر نکنند و بازی‌ها به این شکل عقب نیفتند. هر بازی که عقب می‌افتد و برگزار نمی‌شود ضررری برای تیم‌ها است. تیمی که آماده است اما بازی‌اش برگزار نمی‌شود، باید دوباره بدنسازی کند و به این ترتیب بازیکنان اذیت می‌شوند. امیدوارم برنامه ریزی دقیق و حساب‌شده‌ای انجام شود، بازی‌ها به نحو احسن و در زمان مشخص برگزار شوند تا نه حاشیه‌ای به وجود بیاید و نه تیمی ضرر کند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر هفته نهم شهر خودرو ذوب آهن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)

به گزارش ورزش سه، حسینی که در آغوش همکاران و دیگر اعضای کادر آلومینیوم به سمت رختکن می‌رفت، به شدت مورد تشویق هواداران آلومینیوم قرار گرفته و بدین ترتیب دومین برد خانگی خود مقابل پرسپولیس را جشن گرفت.

او که قبلا دستیار یحیی گل محمدی بوده، با ۲ برد مقابل اوسمار و کم کردن شانس پرسپولیس در لیگ و حذف سرخ‌ها از جام حذفی به تنهایی بیشترین لطمه را به پرسپولیس زده است تا کسی جای استادش یحیی را نگیرد!

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)