Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم علیرضا پولاد، مجید راستی به عنوان مشاور حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش   خبرگزاریشبستان از بوشهر، صبح روز سه شنبه (9 دی) آیین معارفه مشاورحقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حضور علیرضا پولاد، مدیر ستاد و سرهنگ محمود شریفی مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا پولاد» نیز در این آیین با تاکید بر ضرورت آشنایی مردم با مسائل حقوقی، اظهار داشت: کانون های مساجد در سراسر استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی می باشد و هدف اصلی و سیاست این ستاد در راستای آموزش و بالا بردن سطح علمی و آگاهی مردم است و حضور یک مشاور حقوقی در این مجموع میتواند در راستای بالا بردن سطح معلومات حقوقی گامی تاثیرگذار باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به اهمیت حضور یک مشاور و آشنایی با مسائل حقوقی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه قوانین حقوقی بسیار گسترده و بعضا بسیار پیچیدن می باشند، نیاز است تا مسائل حقوقی از طریق افراد متخصص در این حوزه پیگیری شوند، که این موضوع با حضور یک مشاور حقوقی در مجموعه میسر می شود.

 

پولاد افزود: افرادی که از مشاوران حقوقی برای انجام امور مختلف استفاده می کنند، می توانند با آرامش خاطر بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهند، زیرا وجود مشاور می تواند استرس را کاهش دهد و این کاهش استرس و اضطراب می تواند باعث بهبود عملکرد افراد مختلف نیز بشود.

 

 

«سرهنگ محمود شریفی» نیز در این آیین با بیان اینکه یکی از مزایای اصلی داشتن یک مشاور خوب تسلط به قوانین و مقررات می باشد، اظهار داشت:  بسیاری از مشکلات حقوقی به خاطر عدم اطلاع از قوانین و مقررات مختلف می باشد، بدین ترتیب هر چه میزان اطلاعات افراد از قوانین مختلف بیشتر باشد، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا می کند.

 

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: وجود افرادی که به مسائل حقوقی اشرافیت داشته باشند در هر جامعه ای لازم و ضروری می باشد، زیرا این افراد می توانند به عنوان پیشگیری کننده عمل کرده و از وقوع مشکلات حقوقی جلوگیری کنند.

 

وی ادامه داد: با مراجعه به مراکزی مانند دادگاه ها و یا زندان ها، می توان افراد زیادی را مشاهده کرد که به خاطر عدم اطلاعات کافی نسبت به مسائل حقوقی گرفتار مشکلات بسیار بزرگی می باشند، بدین ترتیب افرادی که می خواهند در زندگی خود با مشکلات حقوقی مواجه نشوند، می توانند قبل از انجام هر کاری با مشاورین حقوقی مجرب مشورت کنند.

 

سرهنگ شریفی در ادامه به ویژه برنامه بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت اولین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعداد 40 زندانی جرائم غیر عمد از سوی بسیج حقوقدانان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر آزاد خواهند شد.

 

 

در پایان این آیین حکم مجید راستی به عنوان مشاور حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به وی اعطا شد.

 

متن این حکم به شرح ذیل می باشد:

 

جناب آقای مجید راستی، با عنایت به تجربه و تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم شما را بعنوان «مشاور حقوقی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر» تعیین می نماییم.

امید است با استعانت از خداوند منان و استفاده از ظرفیت حقوقی و قانونی و معاضدت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و همچنین رعایت موازین و ضوابط قانونی در امور محوله موفق و کوشا باشید.

 

شایان ذکر است که این حکم با امضای علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر صادر شده است.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاور حقوقی حکم انتصاب استان بوشهر خبرگزاری شبستان علیرضا پولاد مشاور حقوقی مسائل حقوقی یک مشاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد