Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: موضوعاتی در خصوص حقوق برخی خانواده‌های شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی بود که حل و فصل شد.

سردار حسین معروفی دوشنبه شب در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در دیدار با خانواده‌های شهدای مراسم تشییع شهید سلیمانی اظهار کرد: در شهر کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به دیدار خانواده‌های معظم شهدا رفته است و در شهرستان‌ها این سرکشی توسط امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئول بنیاد شهید انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۰ تا ۲۱ از تمامی شهدای مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی در استان سرکشی می‌کنیم، افزود: ۱۱ شهید هم که خارج از استان حضور دارند با نامه نگاری انجام شده بنا شده است که امشب فرمانده سپاه هر استان به همراه سایر مسئولان از این خانواده‌ها سرکشی کنند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: سه شنبه شب هم با همراهی نماینده ولی فقیه در استان کرمان از پنج خانواده شهید دفاع مقدس سرکشی شد.

وی با اشاره به اینکه از ۶۱ شهید مراسم تشییع؛ ۵۰ نفر در کرمان و ۱۱ نفر در استان‌های دیگر حضور دارد، افزود: مراسمی در این خصوص برگزار می‌شود.

یادواره شهدای مراسم تشییع در کرمان برگزار می‌شود

سردار معروفی بیان کرد: موضوعاتی در خصوص حقوق برخی خانواده‌ها بود که حل و فصل شد؛ همچنین موضوع دیه که شامل بحث انحصار وراثت می‌شد طی مذاکره با فرمانده سپاه حل شد.

وی با اشاره به ساماندهی وضعیت خانواده‌های شهدا گفت: خانواده یکی از این شهدا سه فرزند دانش‌آموز هستند که پدرشان فوت کرده و مادر شهیده شده است؛ در این موارد دیه بسیار کمک کننده است. مقرر شد بعد از برگزاری مراسم سالگرد سردار شهید سلیمانی با اولویت برای ساماندهی این موارد اقدام کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: یادواره شهدای تشییع در کرمان برگزار می‌شود که در واقع به صورت حرکتی مردمی در آمده و مسئول آن حاج آقا الله وردی است./ مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی شهدای مراسم تشییع فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود