Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی با صدور پیامی ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، این ایام را یادآور بیعت میلیونی مردم فهیم و آگاه کشور با ولایت عنوان و بر حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب تاکید کرد. 

در متن این پیام آمده است،

دهه بصیرت تجلی‌گاه بیعت ملت همیشه در صحنه کشور با مقام عظمای ولایت و یادآور مقاومت و ایستادگی‌آن‌ها در برابر هتاکی ها و زیاده‌خواهی‌های دشمنان است

سال‌ها پیش که دشمنان خارجی با همراهی و همکاری مزدوران داخلی فضای غبارآلود و فتنه‌انگیزی در کشور ایجاد و با وارد آوردن فشارهای روانی و خلق جوی از یأس، ناامیدی و ناامنی، پایان انقلاب اسلامی را به انتظار نشسته بودند، ملت بزرگ و با بصیرت ایران حماسه‌ای آفریدند که براتی همیشه در تاریخ ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور خودجوش میلیون‌ها ایرانی در خیابان‌های کشور و اعلام حمایت قاطعانه آن‌ها از انقلاب، نظام و رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان مستکبری بود که به خیال خام خود می‌توانند با جوسازی و فریب مردم به اهداف نامبارک خود دست یافته و بر این سرزمین حکمرانی کنند.

دهه بصیرت یادآور حماسه مردان، زنان و جوانان با بصیرتی است که در حفظ و حراست از گوهر بی‌بدیل انقلاب اسلامی و دستاوردهای جهان شمول آن تصویری عزتمند و با اقتدار از صیانت و پاسداری از منافع ملی و ارزش‌های دینی و اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

نهم دی ماه ۸۸ روزی بود که مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش میلیون‌ها ایرانی به جهانیان اعلام و حجت بر دشمنان قسم خورده این انقلاب تمام شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینک که در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد بصیرت و ولایتمداری قرار داریم بار دیگر با رهبر فرزانه خود عهد و پیمان محکم کرده و اعلام می‌داریم تا آخرین نفس و قطره خونمان پشتیبان انقلاب و آرمان های والای آن خواهیم ماند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب کرمانشاه دشمنان مشروعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در دیدار با وزیر امور خارجه ونزوئلا به رشد و ارتقای جایگاه علمی ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پس از انقلاب اسلامی نگاه به علم و فناوری توسعه و گسترش یافت؛ چرا که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی بوده است. اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمام مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

وی همچنین با تاکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد: ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وی همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمام عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمام ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و گفت: ظلم ستیزی جوهره همه ادیان ابراهیمی است و نقش محوری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه کنونی در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیز کاملاً آشکار است.

وی جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت معرفی و اذعان کرد: بر پایه همین موضوع است که جریان مقاومت فراتر از مرز‌های ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است