Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:07:55 GMT

اجرای طرح سلامت محور در محلات محروم شهر سمنان

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۷۵۴۳

اجرای طرح سلامت محور در محلات محروم شهر سمنان

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان از اجرای برنامه‌های سلامت محور برای پرسنل این شهرداری و شهروندان مناطق و محلات محروم و کم برخوردار سمنان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

علی غفوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح استقرار پزشک در مناطق و محلات محروم و کم‌برخوردار شهر سمنان و ویزیت و معاینه رایگان شهروندان در این مناطق با همکاری و مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قدس شهرداری سمنان، مرکز سلامت و مشاوره شهرداری و حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی مقابله با کرونا شامل اقلامی از قبیل مایع ضد عفونی کننده و ماسک در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر سمنان از دیگر برنامه‌های سلامت محور در این ایام است.

فرمانده پایگاه بسیج قدس شهرداری سمنان گفت: بسیجیان پایگاه قدس شهرداری سمنان همراه با دیگر بسیجیان در ضدعفونی معابر شهری مشارکت دارند و این طرح همچنان ادامه دارد.

غفوری خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل از زحمات شهدای سلامت و دلجویی از خانواده‌های شهدای سلامت، برنامه دیدار با خانواده این شهدا برگزار می‌شود.

کد خبر 464973

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری سمنان مدیریت شهری کرونا در ایران شهر سمنان استان سمنان حاشیه نشینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری میان کمیته امداد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و حسین انواری نماینده خیر نیکوکار، به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه ۵۴ کلاس درسی در مناطق محروم پنج استان کشور شامل آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، کرمان و هرمزگان احداث و تکمیل خواهد شد.

ساخت ۱۲ کلاس درس در هنرستان مهندس علاقبندان استان آذربایجان غربی، ۶ کلاس درس در هنرستان دخترانه سردار شهید سلیمانی اصفهان، ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی امیرکبیر خوزستان ،۱۲ کلاس درس در هنرستان شهید مغفوری کرمان و ۱۲ کلاس درس در هنرستان شبانه‌روزی تخت در استان هرمزگان در قالب این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.

مبلغ در نظر گرفته شده برای احداث این پروژه‌های آموزشی ۳۵۵ هزار میلیون ریال است که نیمی از این مبلغ از سوی کمیته امداد توسط فرد خیر تامین می‌شود.

کد خبر 6092486

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)