Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نهم تا ۱۹ دی «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» نام دارد ابراز داشت: دلیل نام‌گذاری این دهه، یادآوری ضرورت بصیرت، ولایت‌مداری و حضور به هنگام مردم در صحنه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تجمعی در این دهه برگزار نمی‌شود، بیان کرد: شعارمحوری این دهه «بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی» است و دلیل انتخاب این شعار، تقارن دهه بصیرت و میثاق با ولایت با ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به عنوان  رهبر محور مقاومت در روز ۱۳ دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: همچنین چهلم سردار فخری زاده در روز ۱۷ دی و سالروز حمله سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد و مقدمه انتقام سخت در روز ۱۸ دی و سالروز قیام خونین مردم قم در روز ۱۹ دی نیز از دیگر مناسبت‌های مقارن با دهه بصیرت و میثاق با ولایت است که موجب شد امسال ۱۱ روز به بزرگداشت این مناسبت‌ها اختصاص یابد.

قندهاری ابراز کرد: همچنین رژه دوچرخه، رژه موتورسیکلت و رژه خودرو نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: ورود ۶ شهید گمنام به استان سمنان نیز از دیگر اتفاقات مقارن با دهه بصیرت و میثاق با ولایت است که برگزاری تشییع پیکر این شهدا به صورت نمادین از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دهه است.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان قاسم سلیمانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان قاسم سلیمانی اخبار کنکور دهه بصیرت و میثاق استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل