Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی کشکولی امروز سه شنبه در نشست با خبرگزاری‌های لرستان در سخنانی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی از سوی وزارت بهداشت، سپاه و بسیج، اظهار داشت: اصل در اجرای این طرح، غربالگری و مراقبت از بیماران کرونایی و همچنین جدا کردن آنها از مردم است.

وی با بیان اینکه در این راستا پنج تیم طراحی شده است، عنوان کرد: مسئولیت دو تیم حمایتی و عملیاتی این طرح بر عهده سپاه و بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه در تیم‌های وزارت بهداشت هم بسیجیان همکاری دارند، افزود: تا امروز سه هزار و ۷۲۴ نفر از نیروهای بسیجی را در قالب تیم‌های مختلف در اختیار بهداشت و درمان قرار داده ایم و در محلات مختلف و خانه به خانه کار غربالگری و… را انجام می‌دهند.

سردار کشکولی با اشاره به تقسیم بندی نیروهای بسیج در چهار شیفت، گفت: در این راستا ۱۴ هزار ۸۹۶ بسیجی تا عید تقسیم بندی شده اند و در تیم‌های مراقبتی، نظارتی، رهگیری و… فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه به جز این نیروهای بسیجی، هزار و ۷۹۴ تیم حمایتی برای تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در نظر گرفته ایم، گفت: این امر در قالب هر تیم و اعضای ۴۲ نفره پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: تا امروز ۳۶ هزار و ۴۳۶ بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی در بین افراد آسیب دیده از کرونا استان توزیع شده است.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه ۲۲ هزار و ۴۱۵ بسته بهداشتی نیز در بین این افراد توزیع شده است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۰۰ غذای گرم نیز در بین این افراد توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۴۰۰ نفر از کادر درمانی پاسدار رسمی، وظیفه و بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی، افزود: از این تعداد ۱۰۷ نفر کادر درمانی سپاه هستند و ۲۹۳ نفر نیز پزشک، پرستار، بهیار و… عضو بسیج جامعه پزشکی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه تا کنون ۹۷ نفر از این افراد را در اختیار علوم پزشکی قرار داده ایم و در شیفت قرار گرفته اند، ادامه داد: در سراسر کشور خوشبختانه ابتلاء و فوتی کرونا سیر نزولی دارد و این امر بی نظیر است.

سردار کشکولی، گفت: امیدواریم که با وحدت مسئولان و مشارکت مردم این روند استمرار پیدا کند.

کد خبر 5107714

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت