Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری  روز سه شنبه در آیین گشایش جشنواره علامه بلادی در مدیریت حوزه علمیه خواهران بوشهر افزود: خداوند در نهاد انسان قوه ای قرار داده است که می تواند جهان را بشناسد و با پدیده ها پیوند بزند.

وی یادآورشد: اگر علم هدفمند و در خدمت انسان نباشد خود حجاب اکبر می شود و دستاورد آن علیه بشریت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری اظهارداشت: پژوهش فرایندی نظام مند و هدفمند در راستای تولید علم است .

امام جمعه بوشهر گفت: باتوجه به اینکه علم سلطان است جمهوری اسلامی ایران به دشت برای دست یابی به یافته های عملی مورد تحریم  است .

وی گفت: از دیرباز حوزه های علمیه در عرصه تولید علم و امور پژوهشی فعال بوده است و در این بازه زمانی ضرورت شتاب بخشیدن به این جریان دوچندان است.

مدیرحوزه علمیه خواهران استان بوشهر نیز در این آیین با گرامیداشت ۹دی گفت: ۹دی روز میثاق مردم با ولایت بود که مردم را از لبه پرتگاه نجات داد .

حجت الاسلام اکبر اسماعیلی افزود: پویایی حوزه های علمیه بخاطر روحیه پژوهشگری، ژرف نگری علما و قرآن کریم است .

وی یادآورشد: برخورداری از نظام پژوهشگری ، همگرا، همسو و هم افزا نیازمند هماهنگی لازم بین دستگاههای مختلف است .

اسماعیلی اظهارداشت: برای پرداختن به امور پژوهشی باید زمینه و فرصت لازم برای طلاب فراهم شود تا با دستاوردهای علمی زمینه قطع وابستگی فراهم شود.

برچسب‌ها حوزه علميه بوشهر مقام معظم رهبری پژوهشگر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه بوشهر مقام معظم رهبری حوزه علميه بوشهر مقام معظم رهبری پژوهشگر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، امروز در نشست خبری در محل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اظهار کرد: روز ملی خلیج فارس را تبریک می‌گویم؛ خلیج فارس بخشی از هویت انکارناپذیر و تاریخی ما است؛ ایران همواره منادی تحکیم دوستی‌ها میان برادران منطقه و حوزه خلیج فارس بوده است.

وی افزود: دولت‌های منطقه این توانمندی را دارند که با همکاری مشترک، گام‌های لازم برای توسعه پایدار و شکوفایی در منطقه را بردارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو، گفت: برگزاری این نمایشگاه با مشارکت گسترده تجار و بازرگانان کشورهای مختلف، نشان‌دهنده آن است که ایران در کنار عزم و اراده جدی برای توسعه سیاسی و ایفای نقش موثر و هم‌افزا برای تحکیم ثبات و امنیت در منطقه، به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع مشترک با همه دولت‌ها هم اهتمام ویژه دارد.

کنعانی ادامه داد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه، وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت از هفت ماه پیش کلید خورد. مقامات عالی ۲۴ کشور در سطوح مختلف و ۲هزار تاجر منتخب و برگزیده، در این نمایشگاه حضور یافتند؛ همچنین نمایندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۷ گروه تجاری، شیلات، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، فنی و .. تشکیل شده است.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091864 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • افشای کینه شاه از قم
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد