Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:33:42 GMT

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۶۸۲

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، محدودیت‌های کرونایی باعث شد تا مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر بوشهر متفاوت از سال‌های گذشته و با حضور کنترل شده و اندک مردم و مسئولین برگزار شد.

مراسم یوم الله نهم دی در بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با سخنرانی حجت الاسلام عدالت و مداحی غلامرضا ابراهیمی در مصلی شهر بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش دشمنان در حوادثی مانند سال ۸۸ این است که بین امت و امامت جدایی بیاندازند و بتوانند امت را دچار اضمحلال کرده و هدف خود از براندازی را به پیش ببرند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به آیاتی از سوره منافقون خاطرنشان کرد: منافقین با تحریم اقتصادی کاری می‌کنند که جامعه از رهبری دینی پراکنده شوند و وقتی جدا شدند امت صیانت خودش را از دست می‌دهد و دشمنان می‌توانند در این فضایی که هدایت نمی‌شود، امت را به گمراهی ببرند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ دنبال براندازی نظام و وابستگی امت به جهان غرب خصوصاً آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، افزود: ۹ دی با حضور مردم این توطئه شکسته شد و یوم‌الله دیگری رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: ۹ دی مثل دریای خروشانی بود که آمد و این هجوم اصحاب فتنه را از بین برد و در خود غرق کرد. این روز ایام‌الله است و باید گرامی داشته شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: آموزه‌های ۹ دی باید سرلوحه بصیرت سیاسی و توانمندی و هوشمندی سیاسی جامعه ما باشد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند که این روز همیشه باید زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه دشمنی خود را خواهند داشت و دنبال تفرقه‌افکنی هستند ادامه داد: باید دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی را تقویت کنیم و گوش به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: هر زمانی که جامعه از منویات رهبری فاصله گرفت، به سمت سقوط پیش می‌رویم و باید با هدایت‌های رهبری و بصیرت و هوشمندی، مسیر صحیح را دنبال کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، گفت: سردار سلیمانی همواره در جهاد در راه خدا بود و به عنوان نماد مبارزه با استکبار، ظالمان و تروریست‌ها در جهان شناخته می‌شود.

سردار علی رزمجو با اشاره به اینکه زندگی و شهادت سردار سلیمانی برای همگان درس‌آموز است، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به تمام معنای واقعی و کامل یک استراتژیست در میدان‌های مختلف نبرد بود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همواره در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کد، افزود: حاج قاسم فرهنگ مقاومت و ایستادگی را احیا و نهادینه کرد و سبب ترویج مکتب مقاومت در منطقه شد.

این مراسم که به خاطر محدودیت‌های کرونایی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با حضور کنترل شده و اندک مردم و مسئولین همراه بود، از صدا و سیمای مرکز بوشهر و شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده پخش شد.

کد خبر 5107759

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی امام جمعه بوشهر بوشهر محدودیت های کرونایی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.

پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:

سلام علیکم

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد