Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری با بیان اینکه جمع آوی اسناد تخلفات مالی به دلیل گستردگی و پراکندگی کاری سخت است و بررسی بعضی از مدارک نیاز به کارشناس دارد، گفت: پرونده فساد مالی در شهرداری و شورای شهر ساری هنوز تکمیل نشده است و نظر نهایی را بازپرس پرونده می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اطلاعات سپاه در پرونده فساد شهرداری ساری به عنوان ضابط قضایی به وظایف خود عمل می‌کند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دستگیری همه متهمان فساد مالی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری با ادله ، مستند و با نظر شخص بازپرس انجام شد و تصمیم به احضار یا دستگیری این افراد با نظر بازپرس و دادستان بود و اطلاعات سپاه به عنوان ضابط متهمان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی و قانونی داده است.
بیشتر بخوانید 
سنگ بنای کج شورای شهر ساری؛ یک قدم تا واژگونی سردار مسلمی با بیان اینکه همه مراحل دستگیری و بازجویی‌های نیز با حضور شخص بازپرس انجام می شود، در خصوص دستگیری شهردار ساری گفت: شهردار ساری یک ماه پس از بازداشت آزاد شد، اما فضاسازی‌های صورت گرفته توسط شخص وی بعد از آزادشدن باعث بازداشت دوباره وی به تشخیص دادستان شد.

او هرگونه سیاسی کاری سپاه در پرونده دستگیری‌ شهرداری و شورای شهر ساری را رد کرد و گفت: این هجمه‌ها موجب مایوس شدن سپاه نمی‌شود و این نهاد تا ریشه کنی کامل مفاسد اقتصادی استان و به دور از هرگونه گرایش سیاسی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. برخورد جدی با عاملان فساد در توزیع نهاده‌های دامی مازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران به ورود اطلاعات سپاه به پرونده قاچاق نهاده‌های دامی در استان اشاره کرد و گفت: مشکلات دامداران در این حوزه ما را ناچار به ورود کرد که در نهایت یکی از لیدر‌ها و همچنین یکی از عوامل موثر در توزیع نهاده‌های دامی دستگیر شدند.

سردار مسلمی با تکذیب هرگونه تاثیرپذیری سیاسی و حزبی در دستگیری‌های مرتبط با فساد در توزیع نهاده های دامی را نیز تکذیب کرد و افزود: این هجمه‌ها به سپاه نمی‌چسبد و سپاه کربلا و سازمان اطلاعات سپاه استان با عاملان و شرکای فساد در توزیع و تملک نهاده‌های دامی مازندران برخورد جدی می‌کنند.


انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطلاعات سپاه دستگیری شهردار ساری قاچاق نهاده های دامی نهاده های دامی اطلاعات سپاه شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

تیم بوکس نوجوانان مازندران با حضور  دانیال حاتمی از محمود آباد، ماهان بهارلو از آمل، پارسا متولیان، حسین سعیدی، فربد قاسم پور و ماهان ساجدی از ساری، پارسا اکبریان از شیرود و امیرمحمد ذکایی از قائمشهر راهی مسابقات قهرمانی کشور شد.

نعمت فلاحت پیشه به عنوان سرمربی و عباس مظلومی و رضاحسینی ثابت به عنوان مربی  این تیم را در مسابقات همراهی می‌کنند.

تیم بوکس نوجوان مازندران با انگیزه و روحیه بالا از امید‌های دستیابی به سکو‌های قهرمانی این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ اردیبهشت و به مدت ۵ روز در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر