Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های غربی و مقام های آلمان گزاش دادند، چهار عضو کادر درمانی منطقه «فرپومرن-روگن» این کشور بعد از تزریق واکسن «فایزر-بیون تِک» بستری شدند.

بنا بر اعلام مقام های آلمانی تزریق واکسن «فایزر-بیون تِک» کار چهار عضو کادر درمانی به بستری شدن کشیده است.
به نوشته « نیوزویک »، چهار تن از اعضای کادر درمانی آلمان روز یکشنبه بعد از دریافت واکسن کرونا ی «فایزر-بیون تک» بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام مقام های منطقه فرپومرن-روگن آلمان، علت بستری شدن این اعضای کادر درمانی اشتباه انسانی در زمینه میزان واکسن تزریقی بود و آنها پنج برابر بیشتر از حجم و میزان مورد نیاز در هر واکسن، واکسن فایزر-بیون تک دریافت کردند.
به گفته مقام ها، این حجم زیاد و بیش از اندازه از واکسن کرونا به ۸ عضو کادر درمانی بین ۶۶ تا ۸۲ ساله عضو یک مرکز سالمندان شهر «اشترالزوند» تزریق شد.
مسئولان آلمانی خبر دادند، به محض اطلاع از «اشتباه» رخ داده در زمینه تزریق واکسن، نیمی از کارکنان این مرکز سالمندان به خانه و نیم دیگر به بیمارستان فرستاده شدند.
بستری شدن چند عضو کادر درمانی آلمان بعد از دریافت واکسن فایزر-بیون تک در روز یکشنبه و تنها یک روز بعد از آغاز روند واکسیناسیون در این کشور اروپای غربی صورت گرفت.
آلمان، مجارستان و اسلواکی از روز شنبه هفته جاری واکسیناسیون واکسن فایزر-بیون تک را بعد از صدور مجوز اتحادیه اروپا آغاز کرده اند.
بستری شدن پرسنل درمانی تنها مشکل آلمان در زمینه آغاز استفاده از واکسن تولیدی شرکت فایزر-بیون تک نبوده است.
طبق گزارش های رسانه های غربی، برخی نواحی و ایالت ها در آلمان به دنبال بروز برخی مشکلات در زمینه وضعیت نگهداری از این واکسن، از آغاز تزریق آن امتناع کرده اند.

برچسب ها: واکسن ، فایزر ، واکسن کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LJo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: واکسن فایزر واکسن کرونا عضو کادر درمانی فایزر بیون تک بستری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، آزمایش بالینی واکسن مذکور توسط صندوق بنیاد NHS بیمارستان های کالج لندن رهبری می شود.

دکتر هدر شاو به پتانسیل این واکسن برای درمان افراد مبتلا به ملانوما نیز اشاره کرده است. واکسن هم اکنون برای بررسی کارآمدی در درمان سرطان های دیگر مانند ریه، مثانه و کلیه تحت آزمایش است. در مرحله قبلی آزمایش واکسن ریسک عود کردن ملانوما در بیماران را کاهش داد.

این واکسن که به طور دقیقmRNA-۴۱۵۷ (V۹۴۰) نام دارد، درمان نئو آنتی ژن است که سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند تا نوع خاصی از سرطان را در بدن بیمار دنبال کند. هنگامیکه این واکسن با یک داروی ایمونو تراپی به نام پمبرولیزوماب (کیترودا) ترکیب می شود، خطر مرگ و میر ناشی از سرطان پوست را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد.

شاو در این باره می گوید: این روش یک درمان شخصی سازی شده و از بسیاری جهات بسیار هوشمندتر از واکسن است.

او در ادامه افزود: هدف اصلی این تحقیقات درمان دائمی بیماران مبتلا به سرطان است.

یکی از نخستین افرادی که این واکسن را دریافت می کند استیویانگ ۵۲ ساله از انگلیس است. او در این باره می گوید: این بهترین شانس من برای متوقف کردن مسیر سرطان است.

به گفته شاو به نظر می رسد درمان مذکور عوارض جانبی قابل تحملی مانند خستگی و درد در بازو دارد.

۲ سال قبل مرحله دوم آزمایش این واکسن نتایج نویدبخشی را نشان داد. در آن مرحله بیماران یک میلی گرم واکسن ام آر ان ای را به مدت ۳ هفته دریافت کردند. آنها همچنین هر ۳ هفته یکبار به مدت یک سال ۲۰۰ میلی گرم کیترودا مصرف کردند.

کد خبر 6089678 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس