Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@17:19:09 GMT

◄ برگزاری نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۹۱۶۹

◄ برگزاری نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد

تین نیوز میثم درستی :

آذربایجان غربی-دیروز نشست شورای پدافند غیرعامل مهاباد با ریاست سرپرست فرمانداری مهاباد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رییس اداره مخابرات شهرستان مهاباد با اشاره به  شناسایی نقاط کور ارتباطی و مخابراتی دراین شهرستان گفت: در حال حاضر 7  نقطه کور در شهرستان شناسایی و موافقت نصب و راه اندازی تجیهزات گرفته  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدی  افزود: در پایان این هفته نصب و راه اندازی میشود و در مناطق روستایی هم برای ارتقاء پایداری مخابرات و ارتباط روستایی و همچنین بهره مندی روستاییان از خدمات الکترونیکی تعدادی از سایت ها ارتقا داده شده که مربوط به اینترنت همراه اول است .

معروفی مدیر آب و فاضلاب شهری مهاباد هم دراین نشست اعلام کرد: طرحی برای 141 روستای دو بخش مرکزی و خلیفان ای تعریف شده که تامین آب آنها از تصفیه خانه قدیم انجام گیرد و به زودی آب شرب  10 روستای شهرستان مهاباد از طریق تصفیه خانه قدیم تامین خواهد شد.

ایمانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد هم در این نشست گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی با توجه به وظایفی که دارند از فروشگاههای سموم کشاورزی و انبارهای کود شیمیمایی بازدیدی مداوم انجام  داده اند که در این رابطه سموم غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته  به کشاورزان عرضه نشود .

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مخابرات مهاباد تین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب را تهدید می‌کند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان