Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین صفار هرندی گفت: نهم دی ماه روز، روز تجلی قدرت الهی است و نهم دی ماه را نباید صرفا به عنوان یک روز تاریخی بزرگ بداریم و این روز باید در زندگی پیش روی ما جاری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد حسین صفار هرندی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار ۹ دی در کرمان با بیان اینکه خداوند را شاکرم که در ایام فاطمیه و در روز حماسه نهم دی ماه توفیق حضور در کرمان را دارم گفت: نهم دی ماه روز، روز تجلی قدرت الهی است و در شرایطی که بسیاری از دل ها لرزیده، دچار بد باوری شدند و جایی که خیلی ها دچار یاس شده بودند، خداوند قدرت خاص خود را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: روز نهم دی ماه روزی است که مردم بیش از هشت ماه در برابر بدترین اهانت ها که به مقدساتشان شده بود، صبر پیشه کردند؛ اما کاسه صبر مردم لبریز شد چرا که به باورهای عاشورایی، اعتقادات مبنایی، دینی و عواطف شیعی مردم آسیب رسید.

وی با تأکید بر اینکه نهم دی را نباید فراموش کرد و برای این یوم الله نباید کم گذاشت، تصریح کرد: این مشعل نباید کم فروغ شود چرا که جاهایی است که برای جلوگیری از انحراف بزرگ باید یک اتفاق انفجار گونه رخ دهد و نهم دی ماه یکی از برجسته ترین روزهایی خدایی است و این روز را نباید صرفا به عنوان یک روز تاریخی بزرگ بداریم و این روز باید در زندگی پیش روی ما جاری باشد

این مقام مسئول افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی این چهره شاخص مقاومت، فردی است که نظام بین الملل اسلامی و شیعی را به راه انداخت.

صفار هرندی در خصوص اتفاقات پس از نهم دی ماه ابراز کرد: این حماسه خط بطلانی بر خواب و خیال های دشمنان ایران اسلامی کشید؛ اما آنان برای پیگیری فعالیت های شیطانی خود بسیار پر حوصله هستند و بنابراین بعد از حماسه نهم دی ماه، آنان به بررسی عدم موفقیت در اجرای برنامه های خود پرداختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اراده داخلی از عناصر جاه طلب، نادان و کینه جو که آنان از پرورده های این نظام بودند و همچنین افرادی از خارج از کشور کینه های قدیمی را باید دنبال می کردند و این دو اراده ناپاک با هم گره خوردند و در یک نقطه تلاقی پیدا کردند و آن شرایط را در سال 88 به وجود آوردند و خطر جایی گریبان جامعه ما را می گیرد که این دو جریان با یکدیگر تلاقی پیدا می کنند.

این مقام مسئول افزود: پس از حماسه نهم دی ماه دشمنان با بررسی اقدامات انجام داده در ایران به این نتیجه رسیدند که تنها بر روی تحریم سرمایه گذاری نکرده اند و  تحریم بایدبر زندگی مردم اثر بگذارد و این محصول مشاوره خائنانه برخی از عناصر اپوزسیون داخلی و جاخوش کردگان در بیوت چهره های خاص کشور بود.

وی ادامه داد: برخی افراد محافل داخلی برخی از اطلاعات را که جز اسرار درونی ما بود به دشمنان دادند و هنوز هم کسانی هستند که برای عملیات روانی دشمن از داخل پیام می فرستند که این اقدام، کار عناصر نفوذی، فاسد و پنهان کار است.

صفار هرندی تصریح کرد: چنانچه کسی اراده خیانت نکرده باشد اما چنبن به دشمن پیام بدهد که ما چنان وضعمان آشفته است که حتی نمی توانیم آب خوردن خود را تأمین کنیم و شما باید به کمک ما بیایید و ما به شدت آسیب دیده از فشارهای تحریمی شما هستیم؛ دشمنان با این پیام ها دست از ترحیم های خود بر نمی دارد و اقدامات خود را بیشتر خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: به دلیل برخی از برآورده های بچه گانه و رقابت های داخلی کار به جایی رسیده است که دشمن از فهوای کلام برخی از مسئولان و دست اندرکاران ادراه کشور استراتژی برای برخورد با انقلاب اسلامی استخراج می کند و این خطر بزرگی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: دشمنان بعد از حماسه نهم دی ماه برآورده هایی کردند و به این نتیجه رسیدند که دلیل عدم موفقیت آنان این است که مردم ایران علاقه و دلبستگی هایی به حکومت دینی حاکم بر کشورشان دارند که این مسئله به اعتقادات آنها ربط پیدا می کند و همچنین ساحتی به نام ولایت و رهبری وجود دارد که این ریشه در اعتقادات مردم دارد که ولی فقیه خود را نائب امام عصر(عج) می دانند.

وی اظهار کرد: دشمنان با استفاده از نتایج به دست آمده متوجه شدند که این حکومت سند بالا دستی نداشته و هیچ کشوری به عنوان مقتدا برای این نظام نبوده است و با وجود فشارها از مخمصه ها عبور کرده؛ بنابراین حال باید کاری کند که رابطه اعتقادی و عاطفی مردم با حکومت سست شود، ارتباط محبانه مردم با پیشوا و امام متزلزل شود و از این حکومت آبی برای مردم گرم نخواهد شد، بنابراین باید به نسخه جدید روی بیاورند.

صفار هرندی با تأکید بر اینکه دشمن بعد از فتنه 88 بسیار متمرکز تر و حساب شده تر اقدام کرده و راهبرشان در این عرصه، عناصر داخلی بوده است، ابراز کرد: دشمنان مضحکترین دروغ ها نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری نسبت داده اند تا بتوانند عملیات روانی ایجاد کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان گمان می کنند که با ترور سردار سپهبد شهید سلیمانی کار تمام شده است؛ این در حالی است مستکبران همچنان تنشان از دست پرورده‌های حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت می‌لرزد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حماسه نهم دی ماه صفار هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟