Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس مرادیان روز سه‌شنبه در نشست مسوولان اداره کل با روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی استان در محل آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان افزود: تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد این استان در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، پژوهش، محیط زیست، اشتغال، ازدواج و دیگر امور فعالیت می‌کنند، نقش مطالبه‌گری را دارند و به هیچ عنوان به دنبال فعالیت موازی با هیات‌ها نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بنابراین این شائبه که برخی تشکل‌ها درصدد فعالیت به‌جای برخی هیات‌ها هستند صحیح نیست و جزو سیاست و برنامه‌های آنان هم نخواهد بود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: حتی سازمان‌های مردم  نهاد آمادگی دارند برای پیشبرد اهداف هیات‌های ورزشی به آنان کمک کنند و بویژه در امور فرهنگی و اجتماعی در کنار این مجموعه‌های ورزشی باشند.

مرادیان با اشاره به نقش سازنده تشکل‌های مردمی برای کاهش یا رفع معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جمعی مردمی و داوطلبانه امروزه نقش بسزایی در حل مشکلات در بطن جوامع دارد و نیاز است که در کشورمان و استان بیش از گذشته به آن توجه شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در این نشست به تدوین نظام‌نامه ارتباطات و اطلاع رسانی برای پیشبرد بهتر آگاهی بخشی و خبررسانی هیات‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: در این نظام‌نامه سعی بر گسترش ارتباط و بهبود عملکرد هیات‌ها و روابط عمومی‌ها خواهد بود.

گلنار حسینی تصریح کرد: تخصص گرایی و بهره گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از موارد با اهمیت در انتشار اخبار و اطلاع رسانی عمومی به شمار می‌رود.

نشست مسوولان اداره کل ورزش و جوانان با روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی استان روز سه شنبه با هدف بررسی موانع و راهکارهای بهبود ارتباط با جامعه مخاطب و خبررسانی به میزبانی هیات پزشکی ورزشی در محل آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان برگزار شد.

۲۲۶ سازمان‌ مردم نهاد زیر پوشش اداره ‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان فعالیت دارد که قرار است این رقم در سال آتی به ۲۴۰ مورد افزایش یابد.

استان اصفهان با افزون بر پنج میلیون نفر جمعیت، ۲۴ شهرستان، حدود ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی دارد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد اصفهان اخبار کنکور اداره کل ورزش و جوانان سازمان های مردم هیات های ورزشی روابط عمومی مردم نهاد هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی