Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز سه شنبه در دیدار رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به دستاوردهای موفق پژوهشی این نهاد در حوزه کشاورزی و علوم اجتماعی و انسانی افزود: رویکرد این نهاد باید براساس نیازهای روز جامعه طراحی و تدوین شود که این مهم در بحث خروجی مدار کردن پژوهش بسیار مهم است و باید هر چه بیشتر مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مباحث جمعیت شناختی و کرونا، فرزند آوری، توانمندسازی اقشار مختلف جامعه، مباحث جامعه شناختی و آثار فضای مجازی در ایام کرونایی که در سبک زندگی مردم جایگاه ویژه‌ای ایفا می کند، بسیار مهم و قابل تامل و پژوهش از ابعاد مختلف است.

رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حوزه مختلف پژوهشی اظهار کرد: کارهای پژوهشی این نهاد در گروه کشاورزی و شیمی تجزیه و مدیریت، همگی پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته و معتقد هستیم بدون بسترسازی و مطالعات فرهنگی نتایج پژوهشی در سایر حوزه‌ها نتیجه بخش نخواهد بود.

امین رستم زاده ادامه داد: خروجی پژوهشی این نهاد در صدد ارائه راهکارهای عملیاتی با مبنای علمی و فناورانه برای مسوولان حوزه های مختلف جامعه است.

وی گفت: فناوری های نوین دگرگونی بنیادینی در ساختار تعاملات و ارتباطات انسانی به وجود آورده است که نیازمند آسیب شناسی و کیفی سازی این جامعه انسانی نوین است.

به گزارش ایرنا، جهاد دانشگاهی که از سال ۱۳۵۸ تاسیس شده، از نهادهای موفق علمی در کشور به شمار می رود.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی اخبار کنکور آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی