Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام  امروز سه‌شنبه ۹ دیماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر همراهی و همکاری بیشتر ادارات به ویژه بانک‌ها با حوزه تولید گفت: بانک‌ها در این خصوص از ظرفیت‌های قانونی بخشش جریمه‌ها به نفع واحد‌های تولید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : قانون می‌گوید اگر فردی در پرداخت تسهیلات تأخیر کند باید جریمه شود، ولی اگر به موقع باقی تسهیلات را بازپرداخت نماید جریمه‌ها به پایان اقساط انتقال می‌یابد و در صورت خوش حساب بودن جرائم حذف می‌شود و بایست از این تسهیلات به نفع تولید کننده استفاده نمود.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه خواستار تفسیر دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها به نفع مردم شد و گفت: مدیر به خاطر مردم مسئولیت گرفته و اگر قرار است در مواقع سختی گره از کار مردم نگشاید فلسفه مسئولیت و پاسخگویی او چیست؟

او تاکید کرد: هنر یک مدیر این است که به دنبال رفع مشکلات مردم باشد نه این که با تفسیر تنگ نظرانه از قوانین و دستورالعمل‌ها به دنبال مانع تراشی بر سر راه مردم باشد!

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در سال جهش تولید باید تمام هم و غم مسئولان کمک به رونق تولید باشد افزود: تمام تلاش ما بایست این باشد که اگر واحد تولیدی ضعیف است آن را قوی کنیم و اگر واحدی راکد است آن را فعال نمائیم.

او با عنوان این مطلب که در سال جهش تولید تمام تمرکز ما بر ایجاد رونق و جهش تولید و اشتغال است، گفت: بایست منابع و ظرفیت‌های قانونی در این راستا فعال و صرف شود، اما از طرفی بایست مواظب بود که این منابع و تسهیلات به کارخانه‌ای که راکد است و قصد فعال شدن ندارد اختصاص داده نشود.

استاندار ایلام  در پایان ضمن اینکه به مدیران هشدار داد که با آمادگی و اشراف کامل در جلسات تخصصی حضور پیدا کنند، تأکید کرد: مدیر ما در این شرایط سخت بایست مشکل گشا باشد و با افق دید بلند به مسائل نگاه کند بطوری که خروجی کار او منتج به رفع موانع و تنگنا‌ها شود.

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات چند طرح تولیدی از جمله شرکت تعاونی مرغداری تخم گذار ایلام، شرکت اوکسین شیمی بهداشت، شرکت روژان نوین، شرکت دالاهو پروفیل و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم در جهت رفع موانع اتخاد گردید.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید رونق تولید واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام