Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:53:21 GMT

دستگیری ۶۷۰ سارق و مالخر

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۰۲۹۷

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اجرای چهلمین طرح رعد پلیس پایتخت از دستگیری ٦٧٠ سارق و مالخر خبر داد.

خبرگزاری میزان- سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری چهلمین طرح رعد پایتخت در جمع خبرنگاران، بیان داشت: در روز‌های برگزاری اولین طرح رعد در تهران اعلام شد، این طرح با قدرت و جدیت ادامه دارد و اکنون بعد از سه سال و نیم باید گفت این طرح در مراحل مختلف کماکان با جدیت تداوم و استمرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه قبلا نیز اعلام کردم که این طرح‌ها با قدرت، اجرایی خواهد شد و حالا پس از سه سال، چهلمین طرح رعد برگزار شد، درباره جزئیات این طرح اظهار داشت: در این طرح ۳۱۲ حکم قضائی و ۶۷۰ مجرم که در زورگیری، سرقت و کیف قاپی مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ۳۴ باند در این طرح منهدم شدند و بالغ بر ۳ هزار و ۱۲۷ فقره از اموال سرقتی و ۱۳۷ موتورسیکلت و خودرو کشف شد، عنوان داشت: در این طرح ۸۰۲ پرونده رسیدگی شد که ارزش اموال مکشوفه ۱۴ میلیارد تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: مرحله ۴۰ طرح رعد

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این طرح ۱۲۱ هزار قلم کالای قاچاق کشف شد، افزود: در این طرح ۲۸ قاچاقچی دستگیر شدند که ارزش اموال مکشوفه ۱۳ میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۰۱ قبضه سلاح سرد، گفت: در این مرحله از طرح ۲۳۸ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۸۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر نیزکشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت طرح رعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر