Web Analytics Made Easy - Statcounter

روایت مستندی از نقش شهید حاج قاسم سلیمانی در تاسیس ستاد بازسازی عتبات و توسعه حرم‌های مطهر با عنوان "شاهد" امشب از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مستند «شاهد» تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای زدودن غبار غربت از حرم‌های مطهر و توسعه حرم حضرت علی علیه السلام در نجف اشرف و بازسازی حرم مطهر امامین عسکریین علیهم السلام در سامراء را به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند، امشب و در آستانه سالگرد شهادت این سردار بزرگ حوالی ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

در این مستند بر نقش کلیدی و محوری این سردار رشید اسلام در تشکیل و تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی عراق با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و توسعه و اجرای پروژه‌های بزرگ در حرم‌های مقدس و مطهر با همت ایشان تاکید خواهد شد.

در ادامه مستند نیز بخش کوتاهی از سخنان حاج قاسم سلیمانی درباره نحوه تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و پیش‌‌بینی وی درباره زنده نبودنش در زمان اتمام طرح بازسازی حرم امامین عسکریین علیهم‌ السلام در سامرا گنجانده شده است.

مستند «شاهد» تولید واحد مستند‌سازی مرکز پژوهش و نشر آثار ستاد بازسازی عتبات عالیات و به کارگردانی علی‌اکبر کاظمی است.

فیلم/ "حاج قاسم سلیمانی" سردار گمنام بازسازی حرم‌های ائمه

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات عالیات بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی