Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در گام دوم و دلبستن به انحراف جنگ را به کشور تحمیل کرد، اما ما رشد کردیم. از سال ۶۶ جنگ نرم دشمن علیه کشورمان آغاز شد، اما سبب نشد از رشد بیاستیم. خبرگزاری میزان - مراسم گرامیداشت یازدهمین سالگرد یوم الله نهم دی با موضوع بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی فتنه ۸۸، امروز با حضور آیت‌الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، قضات، اساتید، شورای اندیشه ورز و دیگر مهمانان به همت سازمان بسیج حقوقدانان در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد.

انبارکی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور در آغاز ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و نهم دی گفت: اینجا جمعی از اندیشه ورزان و اساتید حقوقی حاضر هستند که نشان از بصیرت بالای این عزیزان است هر چند به دلیل کرونا از حضور تعداد کمی از نخبگان بهره‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه حماسه نه دی حماسه بی بدیل بود که در جامعه شکل گرفت افزود: این حماسه متعلق به عموم ملت ایران است و بازخوانی آن برای نسل جدید از اهمیت خاصی برخوردار است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: حماسه ۹ دی مثل ۲۲ بهمن باید پاس داشته و برای آیندگان بازگو شود. اگر کسانی تصور کنند فتنه سال ۸۸ عادی بود سخت در اشتباه هستند چرا که اهداف خطرناکی پشت آن بود.

انبارکی اظهار کرد: امروز بررسی ابعاد حقوقی و سیاسی فتنه ۸۸ باید مورد واکاوی و تفحص قرار بگیرد. در جنگ ۸ ساله صنعت، تولید، دانشگاه‌ها و ... تعطیل نشد؛ اما عناصر خائن و سران فتنه کشور را ۸ ماه به تعطیلی کشاندند و در جامعه ما گسل‌های عظیمی ایجاد شد.

وی ادامه داد: لازم است امروز ابعاد حقوقی این فتنه برای همه بازگو شود تا میزان هوشیاری ملت ما بالا برود. چرا که دشمن با نفوذ تلاش می‌کند در جامعه فتنه بیافریند.

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: بعضی مواقع اشکال کار در این است که مختصات خودمان را اشتباه می‌دانیم که می‌تواند به ضرر خود و دیگران باشد. در فتنه سال ۸۸ گرفتار کسانی بودیم که ابتلائاتی داشتند.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب امام (ره) در حوزه داخلی و خارجی به پیروزی رسید، در داخل ۶ گروه مقابل امام صف کشیده بودند. برخی جزو رژیم پهلوی و برخی جزو کسانی بودند که اهل مبارزه نبودند. امام (ره) در ابتدای انقلاب اسلام ناب را به رخ مخالفان کشید.

وی ادامه داد: در حوزه خارجی نیز امام (ره) در مقام عمل استقلال از قدرت‌ها و قیام علیه استکبار پیش روی بشر گشود. در مقابل اولین گام جریانات مخالف انحراف انقلاب از مسیر درست خود بود. انقلاب آن زمان با انحراف و نفوذ مقابله کرد.

زاکانی گفت: دشمن در گام دوم و دلبستن به انحراف جنگ را به کشور تحمیل کرد، اما ما رشد کردیم. از سال ۶۶ جنگ نرم دشمن علیه کشورمان آغاز شد، اما سبب نشد از رشد بیاستیم.   بیشتر بخوانید: محمودی: بسیاری از مشکلات موجود کشور محصول فتنه ۸۸ بود

تکمیل می‌شود برچسب ها: علیرضا زاکانی جنگ نرم دشمنان نظام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا زاکانی جنگ نرم دشمنان نظام رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی جنگ نرم دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند

به گزارش جمارا به نقل از آناتولی، عضو هیئت علمی دانشگاه کریا در هند اظهار داشت که فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند در سال‌های اخیر باعث افزایش احساسات ضد مسلمانان در این کشور شده است.

سیاندب چوهدری، عضو هیئت علمی در دانشگاه کریا هند در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار داشت: «دولت هند از سینمای بالیوود برای اهداف سیاسی خود استفاده می‌کند. فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند مسلمانان را هدف قرار می‌دهد. این فیلم‌ها بخشی از سیستمی است که هدف آن ایجاد ترس علیه مسلمانان است».

وی ادامه داد:« به این ترتیب مسلمانان را شیطانی جلوه می‌دهند و آنها را در دستور کار سیاسی خود قرار می‌دهند و می خواهند از این «دشمن خطرناک» بهره ببرند».

چوهدری با یادآوری تاریخچه صنعت فیلم هند گفت: پیش از این، فیلم‌ها انسان‌گرا بودند، وضعیت در دهه گذشته با دولت نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه دولت فعلی هند آشکارا از هندوئیسم حمایت می‌کند، گفت: «دولت تحت رهبری مودی به وضوح هندو اکثریت است و آن را پنهان نمی کند. هند دومین جمعیت مسلمان جهان پس از اندونزی است، اما دشمن اصلی دولت تعداد زیادی از مسلمانان هند است».

چوهدری با اشاره به اینکه فیلم‌های تبلیغاتی مورد حمایت دولت هند بخشی از سیستمی است که هدف آن ایجاد ترس علیه مسلمانان است، گفت: نه تنها فیلم‌ها، بلکه تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی نیز برای اهداف تبلیغاتی در این کشور استفاده می‌شوند.

 

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • بیداری جهانی علیه صهیونیست و اسرائیل
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی
  • تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی / مخالفت مردم با قطع درختان + ویدئو
  • (ویدئو) تجمع اعتراضی مردم در پارک لاله علیه زاکانی؛ مخالفت‌ها با قطع درختان
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است