Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: ۳۴ هزار و ۴۳۴ بسته معیشتی و ۲۲ هزار و ۴۱۵ بسته بهداشتی از آغاز طرح شهید سلیمانی بین بیماران کرونایی در این استان توزیع شده ‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تشریح شخصیت حقیقی وی اظهار داشت: حاج قاسم یک پاسدار متدین، عارف و عاشق بود و دغدغه دین‌داری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حاج قاسم سلیمانی 41 سال جهاد خستگی‌ناپذیر داشت و قدر جهاد با آمریکا را می‌فهمید، بصیر و بسیار دقیق  جریانات داخلی و خارجی را می‌شناخت ولی هیچ‌گاه در مسائل جناحی داخلی ورود نکرد و تنها از موضع نصیحت و حفظ برادری با جناح‌های سیاسی برخورد می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ولایت‌مداری را مهمترین ویژگی حاج قاسم دانست و عنوان  کرد: سردار سلیمانی دشمن‌ستیز، مردمی ، مدیر و مدبر بود و وقت زیادی برای فکرکردن و مشورت‌کردن صرف می‌کرد.

1000 بسته معیشتی در سالگرد شهادت حاج قاسم میان نیازمندان آذربایجان ‌غربی توزیع می‌شود 10 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سالروز شهادت سردار سلیمانی در شیراز توزیع می‌شود 24 هزار بسته معیشتی به نیت حاج قاسم در میان نیازمندان استان هرمزگان توزیع می‌شود+تصاویر

وی بیان کرد: مردم با جنگ داعش حاج قاسم را خوب شناختند و لی حاج قاسم سلیمانی  قبل از آن در منطقه کار دیپلماتیک می‌کرد  و دیپلمات بسیار قوی بود که بدون در نظر گرفتن رنگ قومی و ملیت‌ها همه را برای دفاع ازمظلوم، دین، منطقه و ملت خودشان دور هم جمع کرد.

کشکولی گفت: تکثیر بسیج ده‌ها میلیونی در کشورهای منطقه از جمله  اقدامات بسیار خوب با مدیریت سردار سلیمانی بود که کمتر به آن اشاره شده  و هم‌چنین انقلاب اسلامی از معبر و مدیریت حاج قاسم سلیمانی با هدایت‌های مقام معظم رهبری از مرزهای ایران به دنیا صادر شده‌است.

وی تصریح کرد: ایجاد گردان‌های مقاومت و ارتش بین‌المللی واحدهای رزمی با نگاه مقاومت کار سختی بود که حاج قاسم سلیمانی انجام داد و با اقدام هوشمندانه بیش ‌از 10 گردان را  در ساختار حکومت‌های منطقه قانونی کرد و با توانمند کردن، آموزش و منسجم کردن آنها اکنون این گردان‌ها توان موشکی دارند.

کشکولی اظهار داشت: بی‌هویت‌کردن آل سعود، منزوی‎ کردن و شکست استراتژی‌های منطقه‌ای  آمریکا از جمله اقدامات سردار سلیمانی  از مسیر مقاومت بود، به‌گونه‌ای  که  اکنون آمریکا  به‌دنبال فرار آبرومندانه از عراق و افغانستان  است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به مقاومت اصالت داد افزود: طی 41 سال  انقلاب  اسلامی دو نوع برخورد مذاکره و مقاومت در برابر غربی ها داشته‌ایم که  مذاکره دستاوردی جز عقب‌نشینی نداشته ولی هرچه دستاورد است به‌واسطه مقاومت است و همه می‌دانند اگر قرار است مذاکره‌ای باشد باید در ذیل مقاومت باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب ارتقای مردم منطقه و کشور  شد و امیدواریم صدها حاج قاسم از همین مردم ساخته شود و مسیر نورانی مقاومت را با تبعیت از مقام معظم رهبری  طی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی اصل بر مراقبت و غربالگری و جدا کردن بیماران کرونایی از مردم است.

کشکولی گفت: پنج تیم جهت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان لرستان  طراحی شد که مسئولیت 2 تیم حمایتی و عملیاتی به‌عهده سپاه پاسداران است و جهت همکاری با  سایر تیم‌ها نیز نیروهای بسیجی در اختیار  این تیم‌ها قرار گرفته‌ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: در راستای اجرای طرح شهید  سلیمانی 3 هزار و 724 نفر بسیجی در قالب تیم‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی جهت خدمت به مردم در محلات همکاری می‌کنند و با در نظر گرفتن  چهار شیفت تا پایان سال 14 هزار و 896 بسیجی فعال هستند.

وی بیان کرد: هزار و 794 تیم حمایتی برای بسته‌های معیشتی و حمایتی در نظر گرفته شده که تا امروز 34 هزار و 434 بسته معیشتی، 22 و 415 بسته بهداشتی و هم‌چنین 13 هزار و 200 وعده غذای گرم از آغاز طرح شهید سلیمانی بین بیماران کرونایی قرنطینه در خانه توزیع شده ‌است.

کشکولی گفت: 400 نفر از پاسداران کادر درمانی  رسمی، وظیفه و بسیجی در اختیار علوم پزشکی قرار داده‌ایم که از این تعداد 107 نفر کادر درمان سپاه و 293 نفر از بسیج جامعه پزشکی هستند و تاکنون 97 نفر در بیمارستان‌ها شیفت داده‌اند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه  شاهد سیر نزولی بیماری کرونا در کشور هستیم که در دنیا بی‌نظیر است و امیدواریم با مشارکت مردم تعداد مبتلایان به کرونا کم می‌شود و مردم به زندگی عادی خود برمی‌گردند.

انتهای پیام/ 645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل حاج قاسم سلیمانی طرح شهید سلیمانی بیماران کرونایی سردار سلیمانی بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی