Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان ‌غربی گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی راهگشا بوده که لازم است ساز و کارهای لازم  برای اعمال نظارت همگانی در این  مورد احصاء شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، رسول مقابلی امروز در جلسه کمیته سلامت اداری، مدیریت عملکرد و صیانت از حقوق مردم که در محل سالن نیکخواه استانداری برگزار شد اظهار داشت: مدیران وظیفه دارند عملکرد مجموعه خود را  مورد نظارت و ارزیابی قرار داده و با نظارت مستمر، عیوب، خلاءها و نقص‌ها را شناسایی و برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته سلامت اداری، مدیریت عملکرد و صیانت از حقوق مردم استانداری آذربایجان ‌غربی افزود: برابر تاکید مقام معظم رهبری، نباید نظارت را مزاحمت و مانع تلقی کرد بلکه نظارت شرط لازم برای شفاف سازی و شناسایی نقاط ضعف و قدرت برای انجام اصلاحات آینده در هر سازمان است.

مقابلی گفت:در عین حال نظارت و بازرسی نیز باید همواره مستمر و موثر و باز دارنده با رویکرد پیشگیرانه باشد و از اقدامات هیجانی و احساسی در این عرصه باید پرهیز شود.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد نیز بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نیز راهگشا بوده که لازم است ساز و کارهای لازم برای اعمال نظارت همگانی در این  مورد احصاء و تدبیر شود.

470 سازمان مردم نهاد در استان همدان فعالیت می‌کنندسازمان مردم نهاد فرهنگی در هیئت‌های ورزشی لرستان تشکیل شود433 سازمان مردم نهاد در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند

رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: کارکنان و مدیران سرمایه‌های اصلی در نظام اداری هستند و گاهای عدم اطلاع از قوانین، برداشت‌های متفاوت و یا تحت تاثیر قرار گرفتن از برخی ملاحظات، خنده‌ها و گریه‌ها باعث تغییر زاویه برخی از نیروها از مسیر اصلی شده و موجبات ضرر به خود هم دستگاه را فراهم می‌کند که نگاه سلامت محور و رویکرد پیشگیرانه برای صیانت و حفظ مجموعه مدیریتی به عنوان یک اصل مورد تاکید است.

به گزارش تسنیم، در این جلسه نتایج ارزیابی عملکرد دفاتر ستادی استانداری و فرمانداری‌ها و نیز موعاضات مربوط به توسعه فرآیندهای الکترونیکی در نظام اداری و پنجره واحد ارائه خدمات به شهروندان و پیشنهادات سازمان‌های مردم نهاد برای اعمال نظارت عمومی و حقوق شهروندی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی