Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین سهیلی‌زاده» امسال نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش با نام «نیلگون» را به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌دهد.

به گزارش برنا، سهیلی‌زاده فعالیت خود را با ساخت آثار تلویزیونی از دهه 70 آغاز کرد و در طی این سال‌ها آثار پرمخاطبی چون «پریا»، « آخرین بازی»، «آوای باران»، «فاصله‌ها»، «دلنوازان»، «آخرین دعوت»، «آخرین گناه»، «روزهای اعتراض»، « پیله‌های پرواز»، «عشق گمشده» و «مانکن» را برای شبکه‌های مختلف تلویزیون و همچنین شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها مشغول ساخت سریال «ملکه گدایان» برای پخش از شبکه نمایش خانگی است.

سهیلی‌زاده در تمام این سال‌ها به ساخت آثار تلویزیونی مشغول شد و از سینما دور ماند اما نشان داد که رگ خواب مخاطب را به خوبی شناخته است و می‌داند که چطور باید مخاطب را پای تلویزیون نگه دارد. با علم به تفاوت‌های دو مدیوم، حضور او در سینما با نخستین ساخته‌اش با نام «نیلگون» کنجکاوی‌برانگیز است.

«نیلگون» به قلم بابک کایدان نوشته شده است و ایرج محمدی آن را تهیه کرده است. 

قصه فیلم درباره دختری به نام نیلگون است که یک پسر پولدار و یک پسر فقیر عاشق او هستند، اما خودش به شهاب پسر فقیر که همبازی دوران کودکی اوست تمایل دارد. شهاب متواری و تحت تعقیب است و پدر نیلگون و دوستش سامره با این رابطه و وصلت مخالفند و او را به سمت دیگری سوق می‌دهند. 

محمدرضا فروتن، میترا حجار، همایون ارشادی، آناهیتا درگاهی و سام درخشانی  در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: دستیار اول  فیلمبردار: محمدرضا خلج زاده، نورپرداز: امین مافی، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تدارکات: محسن مقاره عابد، جانشین تولید: آرش نجفی- امیر شیرانزایی قلعه نو، منشی صحنه: گل کوشان، برنامه‌ریز: علی دهقانزاده، مدیر برنامه ریزی: مسعود میمی،  دستیار اول کارگردان: امین محمودی، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: بهزاد آدینه، جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولیخانی، صدابرداران: مهدی آزادی- علی ظهوری، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین صادقی، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، طراح گریم: عبدالله اسکندری، موسیقی: آرمان موسی‌پور، تدوین: امین عابدی، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: ایمان نیکنام، تهیه‌کننده: ایرج محمدی، کارگردان: حسین سهیلی‌زاده.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد رضا فروتن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نیلگون حسین سهیلی زاده سهیلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو ۱۰۰  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد