Web Analytics Made Easy - Statcounter

اساسنامه مرکز یا سازمان مربوط به تعلیم و تربیت کودکان، ظرف مدت یک ماه توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین می‌‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ ماده واحده "کلیات ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک" از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد.

این ماده واحده بدین شرح است:

قوه قضائیه
مجلس شورای اسلامی
وزارت آموزش و پرورش
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده واحده "کلیات ساماندهی امور مربوط به مهدهای کودک" که در جلسه 834 مورخ 25 آذر 95 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، بشرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌‌شود:

ماده واحده: به منظور ساماندهی امور مرتبط با تعلیم و تربیت دوره کودکی، تمامی امور مربوط به مهدهای کودک و سایر مراکز نگهداری کودکان اعم از صدور مجوز، برنامه‌ریزی، هدایت و نظارت، تقویت استانداردها و ارزیابی به وزارت آموزش و پرورش محول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبصره: اساسنامه مرکز یا سازمان مربوطه که وابسته به وزارت آموزش و پرورش است، ظرف مدت یک ماه توسط وزارت آموزش و پرورش با همکاری شورای تخصصی تحول و نوسازی آموزشی، تدوین و به شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت تصویب ارائه می‌‌شود. مرکز یا سازمان مربوطه، مسئولیت امور مرتبط با تعلیم و تربیت کودک را عهده‌دار خواهد بود.

واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش آغاز نشده استمدیریت مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شدمهدکودک های سردرگم در میان سیاست‌ها و متولیان نامشخص

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهدکودک شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهدکودک شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مهدهای کودک ماده واحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • نخستین آیین نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش پس از ۱۲ سال تصویب شد
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»