Web Analytics Made Easy - Statcounter

پشت صحنه سریال تلویزیونی شرم به کارگردانی احمد کاوری امشب، ۹ دی‌ماه از شبکه سه سیما به پخش می‌رسد.

پخش این ملودرام شنبه هفته جاری به پایان رسیده بود و پشت صحنه آن نیز یک روز قبل از پخش سریال جدید این شبکه روی آنتن خواهد رفت. فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فریبا متخصص، سید مهرداد ضیایی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از بازیگرانی بودند که در شرم حضور داشتند.

لازم به یادآوری است، از فردا ۱۰ دی‌ماه نیز سریال تلویزیونی باخانمان به کارگردانی برزو نیک‌نژاد جایگزین این سریال شده و پخش خود را در کنداکتور شبانه سیما آغاز خواهد کرد.

«یک و بیست» ویژه برنامه سالگرد حاج قاسم در شبکه افق

ویژه برنامه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با عنوان یک و بیست از سه شنبه این هفته روی آنتن شبکه افق می رود.

سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است به همین دلیل ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دل ها با عنوان یک و بیست از شبکه افق پخش خواهد شد.

این برنامه شامل روایت‌هایی از زندگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان، مستندسازان، مداحان و شاعران، همرزمان شهید و خانواده شهدا روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی یک و بیست از سه‌شنبه هشتم دی ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ پخش خواهد شد.

روایت « افسانه آرش» در نهال

انیمیشن افسانه آرش از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۸ از شبکه نهال روی انتن می رود. افسانه آرش به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا کاویان راد با تکنیک دو بعدی در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

این مجموعه درهر قسمت پانزده دقیقه ای خود قصد دارد تا در هیاهوی ابر قهرمانان هالیودی و ژاپنی به معرفی آرش، قهرمان افسانه ای ایران زمین بپردازد و الگویی از وارستگی و فداکاری پهلوانان کهن این مرز و بوم به روایت محمدرضا یوسفی به مخاطبان خود معرفی کند.

در خلاصه داستان این مجموعه می بینیم که آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می شود. وی از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه های گوناگون به اثبات می رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وامی گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می رود و بر تنه درخت گردویی می نشیند. آرش جان خود را در تیر می کند و ...
ماجراهای این مجموعه به گونه ای درهم تنیده و سلسله وار است که مخاطب را در طول مجموعه همواره همراه می سازد و همچنین کاراکترها و فضاهای بیشمار این انیمیشن با هنرمندی خاصی از تنوع و جذابیت برخوردار ساخته است.

بررسی اوضاع سیاسی و اقتصادی فتنه ۸۸ در مستند «حماسه»

همزمان با روز بصیرت و میثاق با ولایت مستند «حماسه» امروز ۹ دی از شبکه یک روی آنتن می رود.

انقلاب اسلامی ایران درطول حیات خود انتخابات متعددی را برگزارنموده است اما بی گمان در رقابت های خرداد ۸۸ یکی از حساس ترین تحولات تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد. اما علی رغم مشارکت گسترده مردم در انتخابات باشکوه ۲۲ خرداد ۸۸ با قانون شکنی نامزدهای معترض؛ حملات همه جانبه ای از داخل و خارج به نظام اسلامی وارد شد و یکی از مهمترین نتایج منفی فتنه ۸۸ افزایش فشار اقتصادی و جسارت دشمن خارجی در دشمنی آشکار و تشدید تحریم‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

در این مستند بیست دقیقه ای، دکتر مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران درباره شرایط سیاسی فتنه ۸۸ و دکتر علی‌شیری مشاور وزیر اقتصاد در خصوص تاثیرات فتنه ۸۸ براوضاع اقتصادی و افزایش تحریم ها سخن گفته اند.

حماسه به تهیه کنندگی مهدی علیپور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که با گفتار متن ابوالفضل شاه بهرامی امروز سه شنبه حوالی ساعت ۱۷ پخش می شود.

در برنامه «پایش» بررسی می شود؛ آیا دولت برای درآمد زایی، بورس را دستکاری کرده است!

برنامه پایش امشب نوسانات بازار سرمایه را با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نقد و بررسی می کند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این برنامه همچنین درخصوص راهکارهای حل مشکلات اقتصادی کشور، زیر و بم لایحه بودجه۱۴۰۰، شفافیت آرای نمایندگان و نقش دولت در تحولات بازار بورس با بینندگان گفتگ خواهد کرد.

پایش به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ۹ دی پس از بخش خبری ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

مادر زمین مهمان برنامه «ما ایرانی ها» می شود

برنامه ما ایرانی ها به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب (سه شنبه ۹ دی ماه ) ساعت ۲۲ میزبان یک فعال محیط زیست در حوزه بازیافت مواد و تولید کود آلی در ایران می شود.

هایده شیرزادی موسس و مدیر عامل اولین شرکت بازیافت مواد و تولید کود آلی در ایران است . او به همراه همسرش تجربه های بین المللی خود در بازیافت زباله را به ایران منتقل کرده اند و این فناوری را در کشور راه اندازی کرده اند.

وی از طرح بازیافت زباله که در کرمانشاه اجرا کرده و باعث از بین رفتن نسبی دفن زباله های شهری شده است صحبت می کند. بعد از اجرای این طرح، ایده کارخانه های بازیافت کشور از سوی او دنبال شد و اکنون با اجرایی شدن ایده ای که در دهه هشتاد برای تبدیل زباله های شهری به کود کمپوست داده است، برای هزاران نفر ایجاد شغل کرده است.

خانم شیرزادی با فعالیت های خود در زمینه احیای زمین و محیط زیست لقب «مادر زمین» را گرفته است . ما با فرهنگ سازی بازیافت و تفکیک زباله از مبدا باید به کمک مادر زمین بیاییم و طبیعت و زمین را برای نسل های آینده حفظ کنیم.
برنامه  ترکیبی ما ایرانی ها کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۲، از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برگزاری محافل قرانی در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دلها

در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش، محافل انس با قرآن در ایران و کشورهای محور مقاومت برگزار می‌شود.

این محافل که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور قاریان بین المللی و ممتاز ایرانی و غیرایرانی و با حضور جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود، از روز سه شنبه ۹ دی الی دوشنبه ۱۵ دی، حدود ساعت ۱۸:۲۰ برگزار و بصورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

آغاز این مراسم در مجتمع امام خمینی (ره) و حسینیه الزهرا (س) خواهد بود و از روز چهارشنبه الی جمعه۱۲ دی محفل انس با قرآن در حرم مطهر امام هشتم (ع) از مشهد مقدس برگزار می‌شود.

روز شنبه ۱۳ دی محافل انس با قرآن بطور همزمان در چهار کشور محور مقاومت اعم از ایران، عراق، سوریه و لبنان برپا می‌شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۵ دی نیز در حرم ثامن الحجج (ع) در محضر قرآن خواهیم بود.

پخش اختتامیه تولیدات رسانه ای حاج قاسم از شبکه یک

مراسم اختتامیه نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، از شبکه یک پخش می شود.

در این مراسم که امروز سه شنبه ساعت ۲۵ : ۱۷ دقیقه پخش می شود، تندیس شهید سلیمانی و لوح یادبود به ۶۱ اثر منتخب این یادواره اعطا شد.

اختتامیه نخستین یادواره تولیدات رسانه ای مکتب شهید سلیمانی شامگاه یکشنبه در اهواز برگزار شد.

«مسافر پردردسر» در شبکه پنج

فیلم سینمایی مسافر پردردسر چهارشنبه ۱۰ دیماه ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. این فیلم محصول ۲۰۱۴ امریکا – استرالیا به کارگردانی برایان ترنچارد اسمیت است که جان کوساک، توماس جین و زو ونت ائورا و... در این فیلم هنرنمایی می کنند.

داستان این فیلم سینمایی، درباره فردی به نام پیتر رایتس است که از رانندگان زبردست مسابقات رانندگی بوده و به علت مخالفت همسرش از این کار کناره گیری می کند. او در یک موسسه رانندگی به عنوان مربی مشغول به کار می شود. پیتر توسط سیمون کلر که یک دزد است با برنامه ریزی قبلی او ربوده شده و به گروگان گرفته می شود و ناخواسته در جریان این دزدی قرار می گیرد و ...

«گزارش اقلیت» را در شبکه افق ببینید

مستند گزارش اقلیت پیرامون وقایع عاشورای ۸۸، سه شنبه ۹ دی ماه از شبکه افق پخش می‌شود. فتنه ۸۸ چالش‌های مختلفی را پیش روی مردم و نظام اسلامی قرار داد، توطئه‌ای بزرگ در پس پرده که هدف از آن براندازی حکومت بود.

عاشورای آن سال هم با اتفاقات گوناگونی همراه شد که در نهایت خشم ملت را برانگیخت و به حماسه ۹ دی انجامید.

مستند گزارش اقلیت، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال ۸۸ و ماجراهای پشت پرده آن ارائه می‌دهد به این ترتیب که ابتدا اتفاقات و آشوب‌های خیابانی را به تصویر می‌کشد و سپس روند وقایع تا نهم دی را روایت می‌کند.

این فیلم تبعات مختلف فتنه سال ۸۸ و تحریم‌هایی که پس از آن علیه ایران اجرا شد را نیز موشکافی کرده است.

گزارش اقلیت به کارگردانی مهدی نقویان سه‌شنبه ۹ دی ماه ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۷ روز بعد از شبکه افق پخش خواهد شد.

گردشگری در دشت مینو

سیزدهمین قسمت مجموعه مستند گلستان، نگارستان ایران با موضوع گردشگری در شهرستان مینودشت، از شبکه افق پخش خواهد شد.

گلستان، نگارستان ایران عنوان مجموعه مستندی است به مناطق بسیار زیبا و دیدنی و گردشگری استان گلستان می پردازد. در هر قسمت یکی از شهرها و مناطق این استان به مخاطبان معرفی می شود.

سیزدهمین قسمت این مجموعه، دیدنی های شهرستان مینودشت را به تصویر می کشد.

شهر مینودشت از جمله شهرهای استان گلستان است که ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد این شهر در دوره‌های مختلف نام‌های گوناگونی داشته‌است از جمله نام‌هایی که برای این شهر ذکر شده‌است، کبودجامه، حاجیلر، سنگرلر و سنگر حاجیلر، دشت مینو و مینودشت است.

گلستان، نگارستان ایران را می توانید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه افق تماشا کنید. تکرار این مستند روز بعد ساعت ۶ روی آنتن می رود.

بررسی صادرات بنزین ایران به ونزوئلا در «به اضافه مستند»

در جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی به اضافه مستند، مستند خون و نفت با روایتی از اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا رونمایی می‌شود.

نهمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی به اضافه مستند با پخش و بررسی مستند «خون و نفت» به کارگردانی مصطفی شوقی از شبکه مستند پخش خواهد شد.

این فیلم مستند، روایتی صریح و بی‌پرده از اعزام نفتکش‌های ایرانی به ونزوئلا برای صادرات بنزین به این کشور است. همچنین کمک‌ نفتکش‌های ایرانی و ونزوئلایی در این ماجرا را به تصویر کشیده است.

این فیلم مستند مخاطب را با نفتکش‌های ایرانی از خلیج فارس تا ونزوئلا و دریای کارائیب همراهی کرده و تصاویری از اعزام نفتکش‌ها را نشان می‌دهد؛ سپس به تاریخچه روابط ایران و ونزوئلا می‌پردازد و در نهایت سیاست‌های دولت فعلی در برابر ونزوئلا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مستند که چندی پیش رونمایی شد، در اولین اکران تلویزیونی به شبکه مستند آمده و در برنامه «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور رستم قاسمی، وزیر اسبق نفت برگزار می‌شود و در آن صادرات اخیر بنزین از ایران به ونزوئلا که عیلرغم تهدیدات ترامپ عملی شد مورد بررسی قرار می‌گیرد. این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه‌شنبه ۹ دی ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۰ دی ساعت ۹ و جمعه ۱۲ دی ساعت ۱۴ است.

به اضافه مستند، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

آغاز پخش سریال «باخانمان» از چهارشنبه، ۱۰ دی

پخش سریال کمدی باخانمان از چهارشنبه دهم دی ماه آغاز می شود.

سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی از چهارشنبه در شبکه سوم سیما آغاز می شود تا پس از مدتها یک مجموعه طنز حال و هوای آنتن تلویزیون را عوض می کند.

سازندگان پروژه که تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی تصویربرداری را در شمال تهران آغاز کردند پس از طی چهار-پنج ماه، در این روزهای سرد زمستانی و در آستانه پخش، همچنان مشغول ضبط باقیمانده کار هستند.
حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر حسین طاهری، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، مریم سلطانی، مه روز ناصر شریف، مهناز کرباسچیان، نصرت دادرسی، حامد وکیلی، گیتی معینی، سارا عابدی، امیر علی خانی و ... (با حضور) سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی و (با هنرمندی) افسانه بایگان و آتیلا پسیانی و (با حضور افتخاری) بهنام تشکر و شقایق دهقان بازیگران این سریال هستند.
این سریال در طول هفته ساعت ۲۰:۴۵ پخش و روز بعد ساعتهای ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ تکرار می شود.

برچسب‌ها صدا و سیما تلویزیون معاونت سیمای صداوسیمای جمهوری اسلامی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما تلویزیون صدا و سیما تلویزیون قاسم سلیمانی اخبار کنکور برنامه تلویزیونی نفتکش های ایرانی حاج قاسم سلیمانی تولیدات رسانه ای شبکه افق پخش تهیه کنندگی اضافه مستند برگزار می شود پخش خواهد شد سه شنبه ۹ دی شهادت سردار گزارش اقلیت روی آنتن روز سه شنبه شبکه مستند پخش می شود یک و بیست نفتکش ها شبکه پنج ۹ دی ماه ساعت ۲۰ فتنه ۸۸ شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال سلمان فارسی بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رییس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

جبلی درابتدای این بازدید همراه با داود میرباقری کارگردان، برمهانی معاون سیما و حسین طاهری تهیه‌کننده و گروه همراه به تماشای سکانس‌هایی از پروژه نشستند و سپس بخش‌هایی از سریال در حضور وی تصویربرداری شد.

در ادامه میرباقری و طاهری، رییس سازمان صدا و سیما را در جریان روند تولید سریال قرار دادند و توضیحاتی درباره لوکیشن آتشکده ماربین ارایه کردند. این در حالی است که انوش معظمی، امیررضا دلاوری، فرخ نعمتی و حسام منظور از جمله بازیگرانی بودند که در لوکیشن آتشکده ماربین حضور داشته و مقابل دوربین رفتند.

سکانسی که در بازدید جبلی تصویربرداری شد، مربوط به بازی انوش معظمی و حضور هنروران بسیاری بود که در کنار این بازیگر قرار داشتند و به خاطر دقت و حساسیتی که میرباقری در کارگردانی دارد، این سکانس چند بار تکرار شد تا مورد تایید کارگردان قرار بگیرد.

جبلی در حاشیه بازدید از پشت صحنه این سریال گفت: من برای عرض خسته نباشید به گروه تولید سریال خدمت آقایان میرباقری، طاهری و عوامل تولید این مجموعه از جمله بازیگران، هنروران و عوامل پشت دوربین رسیدم تا همچون گذشته در جریان روند تولید و پیشرفت پروژه قرار بگیرم. ما در سازمان صدا و سیما تمام هم و غم و تلاش‌مان این است که نیازهای این مجموعه فاخر و تاریخی و جریان‌ساز تامین شود. خوشبختانه مراحل تولید اعم از تهیه و تامین زیرساخت‌ها و ساخت و سازها و یا تامین مراحل مختلف تولید طبق برنامه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های تولید سریال در طول این هفت سال است که تولید این سریال آغاز شده است. می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است. لذا وظیفه ما در سازمان صدا و سیما است که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکاران‌شان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند. در سرمای زمستان و در مناطق پربرف و در گرمای تابستان زیر آفتاب کار را با دقت و وسواس و حساسیت دنبال می‌کنند. امیدوارم ما و همکاران‌مان در سازمان و به خصوص سیمافیلم هم بتوانیم همچون گذشته در خدمت‌شان باشیم.

در ادامه میرباقری در باره روند تولید سریال افزود: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روزها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان) ، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این پرسش که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش‌ می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

حسین طاهری تهیه‌کننده مجموعه «سلمان فارسی» هم درباره تولید سریال گفت: «سلمان فارسی» یکی از مجموعه‌های بزرگ صدا و سیما است که در تولید آن هم نگاه مدیران و هم نگاه ما به آینده و نسل‌های بعدی است. اینجا یک دانشگاه عظیم است که نسل‌ها را برای صنعت فیلمسازی رشد می‌دهد.

وی ادامه داد: در معماری مجموعه تلاش شد تا یک کار جدی از ایران باستان را به جا بگذاریم. دوره‌ای که مغفول مانده بود اما با همت دکتر جبلی این بستر ایجاد شد.

جبلی در انتها به تماشای راش‌هایی از سریال نشست و با طاهری، میرباقری و احمدجو درباره قصه و بخش‌های مختلف این سریال گفت‌وگو کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • (ویدیو) شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد یا اشتباه فنی بود؟