Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:19:51 GMT

بستری ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۳۱۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 21 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی با بیان اینکه از ۲۷ بیمار بستری شده جدید، ۱۳ نفر از اردبیل، سه نفر از پارس‌آباد، ۶ نفر از مشگین‌شهر، سه نفر از گرمی و ۲ نفر از خلخال هستند، افزود: ۴۰ بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل ۲۵۵ نفر است که از این تعداد ۶۵ بیمار بدحال در بخش آی. سی.یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

حبیب زاده به وضعیت شهرستان‌های استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد و مشگین‌شهر در وضعیت نارنجی و شهرهای خلخال، بیله سوار، نیر، گرمی، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی اظهار کرد: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم تا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی گرفته و در اولویت خود قرار بدهند.

کد خبر 5107967

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف آمار کرونا گرگان کرمانشاه بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند