Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب حیدری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای میاندوآب اظهار داشت: با وجود آنکه در ۱۴ روز گذشته شاهد افزایش نامحسوسی در شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بودیم اما رشد آن کنترل شده‌است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در میاندوآب هشت هزار و ۱۸۸ بیمار مبتلا به آن شناسایی شده‌است، افزود: شمار بستری‌ها هم در بخش‌های بستری و هم ICU کاهش یافته و در حال حاضر ۱۲ نفر در بیمارستان عباسی بستری هستند و تاکنون نیز ۲۶۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سه شهر پرجمعیت و بزرگ استان آذربایجان غربی شامل ارومیه، خوی و میاندوآب و شهرستان ماکو در وضعیت نارنجی و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد قرار دارد، افزود: احتمال اینکه در هفته آینده وضعیت میاندوآب نیز از نارنجی به زرد تغییر کند زیاد است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ بیان کرد: این دستاوردها با همکاری مردم فهیم این شهرستان‌ در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم ساده‌انگاری بیماری از سوی مردم بوجود امده است که جای قدردانی دارد.

حیدری همچنین با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد در شهرهای نارنجی همچنان پابرجاست، گفت: برگزاری مراسم‌های مذهبی نماز جمعه در هر سه وضعیت بیماری تعطیل بوده و بازارهای دواب نیز همچنان تعطیل است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با گرامیداشت نام و یاد شهیدان "سلیمانی" و "فخری‌زاده" گفت: تلاش‌ها و خدمات شهید سلیمانی در سنگر امنیت و شهید فخری‌زاده در سنگر سلامت بر هیچکس پوشیده نیست و این شهید بزرگوار این روزها به الگویی برای مقابله با کرونا در شهرهای مختلف کشور از جمله شهرستان میاندوآب تبدیل شده است.

حسام شیرازه‌محبت با بیان اینکه برکات شهید سلیمانی برای کشور در تمام حوزه‌ها ادامه‌دار خواهد بود، افزود: اگر چه امروز با بهبود وضعیت کرونا، شرایط مساعدتری حاصل شده اما عادی‌انگاری بزرگ‌ترین تهدید است و نباید در اجرای مصوبات و رعایت پروتکل‌ها کوتاهی کنیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه تا به امروز شاهد همکاری مناسبی از سوی مدیران بازارهای دواب این شهرستان در رعایت مصوبات بودیم افزود: بازگشایی بازارهای دواب همچنان تابع قوانین و مصوبات ستاد مقابله با کروناست و این مصوبات باید رعایت شود.

شیرازه‌محبت با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی طی روزهای آینده در میاندوآب گفت: شرط اول برگزاری آزمون استخدامی در این شهرستان رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی است و تمام دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان توسط مرکز آموزش عالی شهید باکری اجرا خواهد شد که امید می‌رود میزبان خوبی برای داوطلبان باشیم.

میاندوآب با ۲۶۵ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی پس از ارومیه و خوی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت میاندوآب پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت میاندوآب ویروس کرونا سلامت میاندوآب اخبار کنکور مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد