Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلام رضا پناه روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام در استانها بخصوص مناطق محروم به جد از سوی وزارت کار در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: بر این اساس بانکها موظف هستند تسهیلات مورد نیاز طرح های عمرانی نیمه تمام را تامین کند.

پناه تصریح کرد: هر بانک می تواند اعتبار مورد نیاز یک تا ۲ طرح را بر اساس قانون و بدون هیچ گونه سهل انگای پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طرح های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بالا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

پناه افزود: طرح های استانهای محروم بخصوص کهگیلویه و بویراحمد که مشکل تامین سرمایه در گردش داشته باشند نیز مشمول این مصوبه قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: وزارت کار مصمم هست تا پایان دولت طرح ها نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برساند.

معاون توسعه ‌و منابع انسانی وزارت تعاون گفت: هفت استان بخصوص استان کهگیلویه و بویراحمد با ملاک شاخص بیکاری در اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام هستند.

پناه راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان کهگیلویه را یک اولویت دانست و گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی دهدشت جوابگوی جمعیت این شهرستان نیست راه اندازی بیمارستان تخصصی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، درمانگاه تخصصی دهدشت با تامین تسهیلات برای خرید تجهیزات مورد نیاز به بیمارستان تامین اجتماعی ارتقا خواهد یافت.

پناه اضافه کرد: با همکاری  مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر هزینه این بیمه در سه شهرستان کهگیلویه، لنده و چرام رایگان خواهد شد.

این مسئول کمک به راه اندازی دانشکده مامایی و احداث ورزشگاه کارگران را از دیگر برنامه های وزارتخانه برای مردم شهرستان کهگیلویه اعلام کرد .

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از نشست کارگروه از طرح‌های دامپروری و مرغداری بازدید و با مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت دیدار کرد.

برچسب‌ها افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حسن روحانی اخبار کنکور شهرستان کهگیلویه نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام/



کد خبر: 1229631 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت