Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود (طرقبه- شاندیز) روز سه‌شنبه در جریان اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: گشت‌های نظارت بر اصناف و بازار کالاهای اساسی در این شهرستان به صورت مستمر بطور روزانه و هفتگی انجام می‌شود.
امید جلیلی افزود: گزارش‌های بازرسی از اصناف و بازار به صورت مستمر از بازرسی اداره صنعت، معدن  تجارت شهرستان دریافت و پرونده‌های تخلف به سرعت رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در آبان ماه گذشته پرونده ۳۵ تن ذرت و نهاده‌ دامی احتکار شده در یک مرغداری به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد که طی روزهای اخیر رای پرونده صادر شده و فرد متخلف به پرداخت جریمه به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم و ذرت‌ها نیز به نفع دولت ضبط شد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: همچنین طی ماه‌های گذشته پرونده پنج بنز لوکس قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و در مرحله بازرسی و کارشناسی است.
وی افزود: در جریان گشت و بازرسی امروز از بازار کالاهای اساسی در طرقبه سه پرونده تخلف در زمینه عرضه کالای غیربهداشتی، عدم درج قیمت و گرانفروشی تشکیل شد.
گشت‌زنی و بازرسی از اصناف با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بینالود انجام می‌شود.
شهرستان بینالود در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع ۵۸ هزار و ۴۸۳ نفر جمعیت دارد. ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش‌های شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.

برچسب‌ها طرقبه مشهد بینالود سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرقبه مشهد بینالود طرقبه مشهد بینالود سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور تعزیرات حکومتی شهرستان شهرستان بینالود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.

مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل