Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره شعر و ترانه گویشی بختیاری با عنوان جشنواره سوزو (سبزکوه) تا ۱۳ دی ماه به میزبانی شهرستان خانمیرزا تمدید شد.

او افزود: شناسایی و معرفی ظرفیت‌های ادبی استان، معرفی و بهره‌گیری از سبک زندگی، آداب و رسوم موثر و ارزشمند اصالت فرهنگی در فرهنگ بختیاری از محور‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ثبت نام نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت از ۱۰ دی آغاز می‌شود

شریفی اضافه کرد: این جشنواره در موضوعات آزاد، سبک زندگی، آداب و رسوم و اصالت در فرهنگ به صورت رقابتی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۱۳ دی اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره ۱۵ دی ماه به میزبانی شهرستان خانمیرزا در ۲ رده سنی بالای ۳۰ سال و کمتر از آن برگزار می‌شود.

شریفی با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر با گویش بختیاری در همه قالب‌های شعری ارسال کند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان از ارسال اشعاری که در سایر جشنواره‌ها برگزیده شده‌اند خودداری کنند.

او، آدرس دبیرخانه این جشنواره را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان اعلام کرد و افزود: اجرای مراسم حضوری اختتامیه منوط به دستور ستادکرونای استان است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره شعر و ترانه آداب و رسوم شهرستان خانمیرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران