Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال ماشین‌سازی و سپاهان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار پرگل در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ دو تیم به اتمام رسید. از نکات عجیب و تاریخی این دیدار، اعلام شدن ۵ پنالتی توسط داور بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سجاد شهباززاده در دقایق  ۲۳ و ۴۴ از روی نقطه پنالتی و ولسیانی در دقیقه ۳۵ برای سپاهان گلزنی کردند و هر ۳ گل ماشین‌سازی را پیمان بابایی در دقایق ۳۸، ۵۹ و ۷۶ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های اول و سوم بابایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و مهاجم ماشین‌سازی گل دومش را نیز بعد از مهار پنالتی دوم این تیم توسط نیازمند و روی ریباند به ثمر رساند.

با این تساوی سپاهان ۱۴ امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد و ماشین‌سازی نیز با ۳ امتیاز در رده آخر جدول رده بندی باقی ماند. داور دیدار ماشین سازی و سپاهان ۵ خطای پنالتی اعلام کرد که ۳ پنالتی به سود تیم میزبان و ۲ پنالتی هم به سو زردپوشان بود.

در دیدار امروز (سه شنبه) ماشین‌سازی و سپاهان که بسیار پربرخورد بود و با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید سعاد وفاپیشه داور مسابقه روز تاریخی را در لیگ برتر رقم زد و این دیدار را با ثبت رکوردی همراه کرد.

وفاپیشه در این دیدار ۵ خطای پنالتی اعلام کرد که ۲ پنالتی برای سپاهان و ۳ پنالتی برای ماشین سازی بود. هر دو پنالتی تیم اصفهانی را سجاد شهباززاده به گل تبدیل کرد و در سوی دیگر پیمان بابایی پنالتی اول و سومش تیمش را به تور دروازه چسباند و با وجود از دست دادن پنالتی دوم، توانست در ریباند دروازه نیازمند را باز کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حماسه 9 دی سپاهان لیگ بیستم تابناک ورزشی ماشین سازی کواکس ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حماسه 9 دی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم

سپاهان از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پنالتی که از روی خطای هند مدافع استقلال ملاثانی برای سپاهان گرفته شد را رامین رضائیان به گل تبدیل کرد.

گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی کد خبر 748196

دیگر خبرها

  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • گل دوم سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو