Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدیق دهواری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبرسانی به روستاهای منطقه کورین شامل روستای سرجنگل و شهرک کورین، مجتمع آبرسانی روستایی چاه احمد و طرح آبرسانی به شهر نوک آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۳۳ روستای شهرستان تفتان تا پایان سالجاری آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به کمبود اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی به سرجنگل کورین و اختصاص تنها یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار در سالجاری گفت: در سال گذشته یک حلقه چاه در روستای مذکور حفر و عملیات نقشه‌برداری خطوط انتقال و شبکه توزیع شهر و روستای کورین انجام شده و هم‌اینک در مرحله تهیه اسناد مناقصه خط انتقال و انتخاب پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب سیستان‌ و بلوچستان در بازدید از طرح آبرسانی به شهر نوک آباد و روستاهای اسکل آباد، دهپابید و کهنوک نیز با اشاره به اینکه تأمین آب طرح مذکور از منطقه گوهرکوه انجام میشود افزود: طرح آبرسانی به شهر نوک آباد با جمعیت هشت هزار و ۵۰۰  نفر و نیاز آبی ۶۷ لیتر بر ثانیه در چهار فاز شامل خط انتقال آب از گوهرکوه به نوک آباد با پیشرفت ۹۶ درصدی، اجرای خط انتقال از نوک آباد به اسکل آباد با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، اجرای خط انتقال از اسکل آباد به دهپابید و اجرای خط انتقال از دهپابید به کهنوک در حال اجراست.

مهرداد عرب اول رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی به سرجنگل کورین گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ برای تسریع در اجرای طرح مذکور اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی سیستان و بلوچستان آب و فاضلاب توسعه روستایی اخبار کنکور طرح آبرسانی خط انتقال نوک آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان