Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس و ذوب ‌آهن روز پنجشنبه در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که پیش از این 62 بار در میادین رسمی به مصاف هم رفتند.
به گزارش آریا، بازی برگشت دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ گذشته، اولین حضور رحمان رضایی در این تیم اصفهانی و اولین تقابل او با یحیی گل محمدی در پرسپولیس محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی که در ورزشگاه ازادی برگزار شد و با تک گل وحید محمدزاده به پایان رسید. حال پس از ماه ها قرار است زوج خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 یک بار دیگر مقابل هم صف آرایی کنند و این بار رحمان رضایی نقش سرمربی ذوب آهن را بازی خواهد کرد نه مدیر فنی.
به نظر می رسد در این بازی رحمان رضایی با توجه به نیاز پرسپولیس برای کسب سه امتیاز و صعود به رتبه های بالای جدول، کار سختی مقابل یحیی گل محمدی خواهد داشت. بی شک تقابل اندیشه های رحمان و یحیی به عنوان دو مربی جوان با اندیشه های فنی متفاوت می تواند این نوید را بدهد که روز پنجشنبه شاهد یک بازی زیبا و جذاب از سوی دو تیم باشیم.
کمال کامیابی نیا بعد از چند هفته نیمکت نشینی در بازی این هفته پرسپولیس مقابل ذوب آهن به میدان خواهد رفت. طی چند هفته اخیر با صلاحدید یحیی گل محمدی، میلاد سرلک و احمد نوراللهی به عنوان کمربند خط میانی پرسپولیس به میدان رفته و کمال کامیابی نیا بازیکن باتجربه سرخ ها از روی نیمکت بازی های سرخ ها را تعقیب می کرد. این اتفاق باعث شد تا حتی برخی از رسانه ها از نارضایتی کامیابی نیا خبر داده و مدعی شوند این بازیکن بابت نیمکت نشینی هایش از گل محمدی ناراحت است.
این درحالی است که کامیابی نیا با سال ها تجربه حضور در پرسپولیس از فراز و نشیب های بازی در این تیم بیش از هر بازیکنی آگاه است. حال آخرین خبرهای دریافتی از تمرینات پرسپولیس گواهی می دهند در بازی پرسپولیس و ذوب آهن، احتمالا خط میانی سرخ ها دچار تغییر شده و کمال کامیابی نیا به عنوان جانشین میلاد سرلک به میدان خواهد رفت تا زوج قدیمی و با سابقه نوراللهی - کامیابی نیا پس از مدت ها کنار هم به میدان بروند.
این دو تیم تاکنون 38 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که سهم پرسپولیسی ها 14 برد بوده و ذوبی ها نیز 12 بار به پیروزی رسیده اند. 12 بار نیز تلاش دو تیم برنده ای نداشته است. در تقابل های دو تیم، پرسپولیس 55 بار موفق شده دروازه ذوب آهن را باز کند و اصفهانی ها نیز 45 بار مقابل سرخ پوشان گلزنی کرده اند. تاکنون پرسپولیس 19 بار در تهران میزبان ذوب آهن بوده که برتری قاطعی نسبت به حریف خود داشته است. سرخپوشان در این 19 دیداری که میزبان بوده اند، 11 بار از سد ذوب آهن عبور کرده اند و تنها 3 بار در لیگ های دوم، پانزدهم و نوزدهم در ورزشگاه آزادی از ذوبی ها شکست خورده اند. 5 دیدار دو تیم نیز که به میزبانی پرسپولیس برگزار شده، با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.
بازی های دو تیم معمولا پرگل از آب در می آید؛ در 10 تقابل گذشته دو تیم در لیگ برتر، 26 گل به ثمر رسیده است. آخرین بازی دو تیم با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید. تک گل این تیم را وحید محمدزاده به ثمر رساند. بهترین نتیجه پرسپولیس مقابل ذوب آهن به دیدار دو تیم در تاریخ دهم آذر 96 بر می گردد، جایی که شاگردان برانکو با 4 گل علیپور، کامیابی نیا، منشا و فرشاد احمدزاده، از سد حریف خود گذشتند. بهترین نتیجه ذوب آهن مقابل پرسپولیس نیز به دیدار برگشت دو تیم در پنجمین دوره لیگ برتر بر می گردد، جایی که اصفهانی ها با دو گل رجب زاده و یک گل اسماعیل فرهادی، با نتیجه 3 بر صفر از سد پرسپولیس گذشتند.
با صلاحدید یحیی گل محمدی در بازی های اخیر پرسپولیس، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به عنوان زوج مرکزی خط میانی سرخ ها به میدان رفته و نقش دو هافبک دفاعی پرسپولیس در سیستم 1-3-2-4 را بازی می کنند. یحیی در آرایش 2-4-4 نیز دست به این ترکیب نزده و با استفاده توامان از نوراللهی و سرلک سعی می کند به نوعی کمربند خط میانی تیمش را محکم ببندد اما موضوع اینجاست که ادامه این روند بازیکن باتجربه ای چون کماال کامیابی نیا را از فرم مطلوب و ایده آلش دور می کند. بازیکنی که طی سال های اخیر یکی از چهره های تغییر ناپذیر پرسپولیس بوده و از محبوبت ویژه ای نیز بین هواداران پرسپولیس برخوردار است.
کامیابی نیا که در تمرینات اخیر پرسپولیس حضور فعالی داشته و یکی از نفرات آماده یحیی محسوب می شود، امیدوار است بالاخره در بازی بعدی و در رویارویی با ذوب آهن، به عنوان یکی از نفرات ثابت در ترکیب پرسپولیس به میدان برود. برهمین اساس است که پیش بینی می شود در بازی با ذوب آهن، بالاخره فرصت بازی به این بازیکن انرژیک و جنگنده رسیده و یحیی گل محمدی بین نوراللهی و سرلک یک نفر را نیمکت نشین می کند تا کمال کامیابی نیا پس از مدت ها به ترکیب اصلی برگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران گل محمدی رحمان رضایی کمال کامیابی نیا یحیی گل محمدی رحمان رضایی خط میانی ذوب آهن سرخ ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

وی افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. ما روی دو غافلگیری دو گل خوردیم، اما به بچه‌ها ایمان داشتیم. علی‌رغم اینکه دو بازی قبلی را در لیگ باخته بودیم می‌دانستیم یک جا این داستان قطع می‌شود که خدا را شکر آنجا این بازی بود. بچه توانستند با یک نیمه دوم خوب و مسلط بازی را برگردانند. در وقت اضافه دوباره عقب افتادیم که بچه‌ها باز هم توانستند بازی خوبی ارائه کنند. خدا را شکر از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کردیم. بچه‌های ما باید بدانند مسئله اصلی ما الان لیگ است. در حذفی ما به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است، اتفاق خاص این است که تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند و هواداران خوشحال هستند. من هم جا دارد از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم و این برد را به همه مردم اراک و کارگران خوب آلومینیوم تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره دو بار عقب افتادن تیمش و بازگشت به بازی و اینکه چطور این جو را در تیم تحت هدایت خود ایجاد کرده است، گفت: ما به این کاری که شده است و بچه‌های‌مان ایمان داریم. ما در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم، اما نوع فوتبال‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر بوده است. متأسفانه روی اتفاقات در نیم‌فصل دوم چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خوردیم. من می‌دانستم کار خوب یک روز جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع برای فوتبال اراک باشد تا هم خوب بازی کند و هم نتیجه بگیرد. بچه‌ها باید به این بلوغ برسند که ما الان فقط به هشت تیم برسیم و اگر خدای نا کرده بازی بعد ببازیم همه چیز زود فراموش می‌شود. این قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

مجتبی حسینی در مورد اینکه آیا صحبتی با هواداران تیمش دارد، توضیح داد: هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

وی راجع بع محرومیت هواداران بانوان از حضور در این بازی گفت: ان‌شاءالله ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم. حضور بانوان اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی دیگر وارد حاشیه نشود و همه بانوان و آقایان از فوتبال لذت ببرند و یک تفریح خوب را داشته باشند.

سرمربی آلومینیوم در پایان یادآور شد: مدل فوتبال ما تغییر کرده و خوب شده است. نیمه دوم بازی با استقلال هم بازی دست ما بود. به هر حال در فوتبال اتفاقات هم هست، شاید ضربه سر دقیقه آخر جبیره در آن بازی گل می‌شد ما کامبک زده بودیم، اما در آن بازی اتفاق نیفتاد و در این بازی اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان