Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مصاف فردا خوب خواهد بود، زیرا هر دو تیم به دنبال بازی زیبا و امتیازات مسابقه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری در خصوص دیدار استقلال و گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی فردا دیدار خوبی خواهد چون هر دو تیم به دنبال بازی زیبا و امتیازات مسابقه هستند.

وی افزود: هر دو تیم در جدول به هم نزدیک هستند و به دنبال حفظ شرایط و ارائه یک فوتبال خوب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم فوتبال بازی خواهند کرد و به دنبال امتیاز کامل این مسابقه هستند.

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: ما به سیرجان آمدیم که از این بازی امتیاز بگیریم. در بازی فردا دوباره 3 بازیکن را نداریم ولی بازیکنان جایگزین خوبی داریم و امیدوارم برنده مسابقه باشیم.

فکری خاطرنشان کرد:جا دارد از حمایت و میهمان نوازی طرفداران گل گهر تشکر کنم که به فرودگاه آمدند. همچنین از تماشاگران استقلال که به فرودگاه آمدند ممنون هستم. خواهشی که از طرفداران استقلال دارم این است که با توجه به ویروس کرونا از ما از دور حمایت کنند. آنها بدانند حتی اگر نباشند هم با تمام وجود برای سربلندی تیم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان با اشاره به اینکه در بازی فردا با شمس‌آذر اگر هر ۲ تیم با بازیکنان جوان بازی کنند هیجان بازی بیشتر می‌شود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است، هفته‌های گذشته هم اگر ما کمتر به بازیکنان جوان میدان دادیم به خاطر شرایط سخت جدول بوده و الان با اینکه هنوز شرایط‌مان کاملاً خوب نشده ولی سعی می‌کنیم آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی دوشنبه شب، ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری پیش از بازی مقابل شمس‌آذر با اشاره به اینکه بازی سختی پیش‌روی آن‌هاست، اظهار کرد: بازیکنان پیکان برای بازی مقابل شمس‌آذر انگیزه بالایی دارند چون می‌دانند که با یک تیم جنگنده و دونده بازی دارند بنابراین باید ۹۰ دقیقه بازی را با تمرکز در زمین باشند.

وی ادامه داد: به مجموعه شمس‌آذر تبریک می‌گویم چون تیم خوب و قابل قبولی را ساخته‌اند و من چون خودم در چنین شرایطی بودم می‌دانم تیم‌هایی که از دسته‌های پایین‌ به لیگ برتر صعود می‌کنند کار سختی را پیش‌ روی دارند، اتفاقاتی که برای شمس‌آذر افتاد و شروع فصل با سه امتیاز منفی هم مزید بر علت شد تا شمس‌آذر کار سخت‌تری را در پیش داشته باشد.

سرمربی پیکان تصریح کرد: همه فکر می‌کردند این تیم به مشکل بزرگی بربخورد اما دیدیم که انگیزه همیشه می‌تواند از همه مسائل و حواشی جلوتر باشد، تیم پیکان هم آماده است و تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا فردا بتوانیم با دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم و امیدواریم بتوانیم تمریناتی که انجام دادیم و تاکتیک‌هایی که تمرین کرده‌ایم را به درستی در زمین اجرا کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران با اشاره به اینکه در بازی فردا اگر هر ۲ تیم با بازیکنان جوان بازی کنند هیجان بازی بیشتر می‌شود، گفت: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است، هفته‌های گذشته هم اگر ما کمتر به بازیکنان جوان میدان دادیم به خاطر شرایط سخت جدول بوده و الان با اینکه هنوز شرایط‌مان کاملاً خوب نشده ولی سعی می‌کنیم آرام آرام بازیکنان جوان را به تیم اضافه کنیم.

عنایتی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره ضعف در خط دفاعی پیکان، خاطرنشان کرد: ما باید روی ساختار دفاعی یک تیم صحبت کنیم، به این صورت که وقتی تیمی گل می‌خورد مطمئناً فشار از جلو روی تیم حریف کمتر بوده است، یعنی بازیکنان جلوتر باید به بازیکنان خط دفاعی کمک کنند و ما سعی کردیم در فوتبال روی گل زدن تمرکز کنیم و ساختار دفاعی را ترمیم کنیم و امیدواریم فردا بتوانیم بدون گل خورده از زمین خارج شویم.

وی اظهار کرد: در فوتبال از دقیقه اول تا آخر باید منتظر اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی باشیم و شاید آنچه تمرین کرده‌ایم در زمین اتفاق نیفتد بنابراین باید صبر کنیم ببینیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد، آرزو دارم بازی خوبی ببینیم زیرا همه از هر ۲ تیم توقع دارند ضمن اینکه در هفته‌های گذشته بازی‌های جذاب و پرگلی از پیکان شاهد بودیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره کمبود زمان برای ریکاوری تیم پیکان گفت: من فقط یک سؤال از مسئولان دارم و آن اینکه چه دلیلی وجود داشت بازی شمس‌آذر و پیکان یک روز زودتر از سایر بازی‌ها انجام شود؟ در نیم‌فصل اول هم این اتفاق بارها برای پیکان افتاد که دلیل آن را هیچ وقت متوجه نشدم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود