Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آستانه سالگرد شهادت فرمانده لشکر ثارالله استان کرمان نهمین یادواره سرداران و ۱۳۳ شهید شرکت ذغالسنگ کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در آستانه سالگرد شهادت فرمانده لشکر ثارالله استان کرمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی نهمین یادواره سرداران و 133 شهید شرکت ذغالسنگ کرمان در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین یادواره سرداران و 133 شهید ذغالسنگ کرمانجزو برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم در استان کرمان است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کرمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در محوطه باز گلزار شهدای کرمان و با جمعیت محدود برگزار شد.

فرمانده سپاه استان کرمان: حماسه 9 دی انقلابی دیگر برای ملت ایران استروایت تسنیم از حال و هوای حضور زائران در کرمان/ ارادتمندان "حاج قاسم" از ‌انتقام سخت می‌گویند‌ + فیلمنهمین یادواره سرداران و 133 شهید ذغالسنگ کرمان برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم بیشترین آمار شهدای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مربوط به شرکت ذغالسنگ کرمان و از معادن است و سرداران شهید طاهرنیا، حسین مؤمنی، روح‌الامینی، زارعی، شفیعی از شهدای شاخص شرکت ذغالسنگ کرمان هستند.

عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید استان کرمان شهید استان کرمان نهمین یادواره سرداران شرکت ذغالسنگ کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سردار سرتیپ سیدمجید ایافت را به این شرح تسلیت گفت:

« بسم الله الرحمن الرحیم. من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه ۖ فمنهم من قضیٰ نحبه ومنهم من ینتظر ۖ وما بدّلوا تبدیلًا

عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ‌پاسدار سیدمجید ایافت موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی بااخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه از جمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژه شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانه کنگره بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را برعهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینه افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ایافت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانواده صبور وگرانقدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد