Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: با تحقیقات گسترده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی 24 ساعت گذشته یک باند سه نفره تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد جابه‌جایی مواد مخدر را داشتند در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با انجام عملیات فوری پلیس و توقیف و بازرسی از دو خودرو حامل مواد مخدر 97 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع طرح پاکسازی نقاط آلوده در چهارمحال و بختیاری

وی با اشاره به شروع طرح پاکسازی نقاط آلوده در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به میزان دو تن و ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان در طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده کشف  و دو هزار و ۴۷۰ سوداگر مرگ دستگیر شده است و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش هشت درصدی کشفیات هستیم.

افزایش دو  برابری کشفیات کالای قاچاق در استان

امان‌اللهی در ادامه از کشف یک محموله قاچاق کالای لوکس و لوازم خانگی به ارزش ۱۶ میلیارد ریال جاساز شده در یک دستگاه بونکر در محور بروجن به لردگان خبر داد و گفت: کشفیات کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری دو برابر شده است.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر کالای قاچاق چهارمحال و بختیاری کشف فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی