Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@15:04:42 GMT

4 باشگاه ترکیه به دنبال خرید مجید حسینی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۳۴۱۹

4 باشگاه ترکیه به دنبال خرید مجید حسینی

مدافع ایرانی به یک نیمکت نشین دائمی در ترابزون اسپور تبدیل شده است.

مجید حسینی، مدافع ترابزون اسپور به یک نیمکت نشین دائمی در این تیم تبدیل شده و صحبت های زیادی در خصوص فروش وی به گوش می رسد.

به گزارش طرفداری، سایت گازتا دامگا ترکیه خبر داد 4 تیم لیگ برتری لیگ این کشور به دنبال جذب مجید حسینی مدافع ایرانی ترابزون اسپور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این رسانه ترکیه 4 تیم مشتری حسینی، تیم‌‌های دنیزلی اسپور، انکارا گوچو، کایسری اسپور و ارزوروم اسپور خواهان مدافع ایرانی هستند.

با این وجود ترابزون اسپور هنوز به مشتریان مدافع ایرانی پاسخ مثبت نداده است. گفته می شود عبدالله آوچی سرمربی ترابزون اسپور نمی‌خواهد مدافع ایرانی‌اش را در زمستان از دست دهد.

 

همچنین بخوانید:

سیدمجید حسینی از 3 باشگاه ترکیه ای پیشنهاد دارد

سمپدوریا در پی جذب مجید حسینی / ادعای رسانه ترکیه ای

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور مدافع ایرانی مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد

چاغلار ارطغرل، بازیگر ترکیه‌ای که او به خاطر بازی در نقش «کرم» در سریال «عشق تجملاتی» به شهرت رسیده است، به شیوه‌ای عجیب از معلمان و مدرسه ابتدایی خود انتقام گرفت که واکنش متفاوت کاربران ایرانی را به دنبال داشت.

چاغلار ارطغرل ۳۶ ساله با انتشار عکسی در اینستاگرام جنجال گسترده را در شبکه‌های اجتماعی در ترکیه به راه انداخت.

چاغلار در این پست اینستاگرامی گفت که مدرسه ابتدایی خود را که قبلاً در کودکی در آن تحصیل کرده بود، خریده و آن را به تلافی معلمانی که او را در دوران تحصیلش در کودکی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، با خاک یکسان کرده است.

چاغلار تصویری از خود در مقابل ویرانه‌ها در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده و اعلام کرد که این ویرانه‌ها مربوط به مدرسه ابتدایی اوست که آن را خریده و تخریب کرده است.

چاغلار گفت که هر وقت مدرسه را می‌دید، به یاد رنج‌های دوران دبستان می‌افتاد که معلمانش او را کتک می‌زدند. پس ساختمان مدرسه را خرید و تخریب کرد و گفت: معلمان همیشه من را می‌زدند.

واکنش کاربران ایرانی به این اقدام جنجالی چاغلار ارطغرل:

* رضا توئیت زد: واقعا دمت گرم عالی بود وقتی برخورد تند و خشن با دانش آموزان میکنین منتظر جوابش هم باشین حتی چند سال بعد!

* نگار، اما در مخالفت با این حرکت بازیگر مشهور ترک گفت: هر چقدر هم که اذیت شده باشه حق نداره مدرسه رو تخریب کنه گناه بچه‌های دیگه چیه؟

* محمد هم در اظهارنظری کوتاه می‌گوید: واقعا چیزی ندارم بگم چاغلار ارطغرل حق داره، اما خب انتقام به این شیوه خیلی جالب نیست.

* مشکات، اما در دفاع از این چهره هنری ترکیه نوشت: خوب کاری کرد تا عبرت بگیرن بچه‌های مردم به باد کتک نگیرن. نسل دهه شصت ایرانی هم باید الگو بگیره!

منبع: برترین‌ها

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود