Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به استان بوشهر ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی آغاز و چهار و ۵۰۰ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سید مرتضی بختیاری شامگاه سه‌شنبه برای سفری 2 روزه از شهرستان عسلویه وارد استان بوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جمع خبرنگاران  دیدار با خانواده‌های مددجو، آغاز عملیات اجرایی و تحویل 34 واحد مسکونی به مددجویان شهرستان عسلویه را از اهداف برگزاری این سفر دانست و اظهار داشت: بازدید از روند احداث مرکز کار آفرینی در شهرستان جم و حضور در شورای اشتغال استان بوشهر و تجلیل از یاوران اشتغال از دیگر برنامه‌های سفر به استان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) انعقاد تفاهم‌نامه لوله‌کشی گاز برای منازل 5500 خانواده تحت پوشش را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در این سفر عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار واحد مسکن مددجویی آغاز می‌شود.

استاندار بوشهر: 1000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود 3000 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته می‌شود 1000 واحد مسکن مددجویی در استان بوشهر واگذار می‌شود

بختیاری، افزود: رونمایی از 5 هزار فرصت شغلی، توزیع 500 فقره جهیزیه‌، توزیع چهار و 500 دستگاه تبلت ویژه دانش‌آموزان‌، توزیع یک‌هزار و 300 آبگرمکن و واگذاری 72مسکن ایتام از دیگر برنامه‌های  این سفر است.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحد مسکن مددجویی استان بوشهر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس