Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@09:12:18 GMT

2 پلیس مرموز تهرانی مواد می فروختند! + فیلم گفتگو

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۳۸۸۸

2 پلیس مرموز تهرانی مواد می فروختند! + فیلم گفتگو

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ رضا قاسمی رییس کلانتری 138 جنت آباد در خصوص دستگیری 2 فروشنده مواد به رکنا گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری به خودروی سمند سفید رنگی در محدوده جنت آباد که LED پلیسی روی خودرو نصب کرده بود مشکوک شدند و 2 پسر جوان را که در خودروی سمند بودند تحت نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در تجسس ها پی بردند که 2 پسر جوان با تجهیزات پلیسی و در پوشش پلیس اقدام به فروش مواد مخدر گل می کنند که 2 متهم در زمان فروش مواد مخدر دستگیر شدند که در بازرسی از خودروی متهمان نیم کیلو مواد مخدر گل که در کاورهای آجیل بسته بندی شده بود کشف شد.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: این 2 متهم برای دور شدن از محل فروش مواد مخدر و گمراه کردن ماموران خودروی سمند سفید رنگ و با تجهیزات پلیسی دست به این کار در منطقه جنت آباد می زدند که در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فروش مواد مخدر در پوشش مامور

امیر که هیچ سابقه ای در پرونده اش ندارد به خبرنگار رکنا گفت: تجهیزات پلیسی را در منطقه گمرک خریدم و برای اینکه پلیس به ما شک نکند و پس از فروش مواد مخدر به سرعت از محل دور شویم در نقش مامور اقدام به فروش مواد مخدر گل می کردیم.

وی افزود: با همدستم در یک املاک کار می کردیم و چون نیاز به پول داشتم و به تنگنا رسیده بودم تصمیم به این کار گرفتیم و زمانیکه آدم در شرایط سختی قرار گیرد به چیز دیگری مثل دستگیری فکر نمی کند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سمند مواد مخدر فروش مواد مخدر اخبار حوادث گل پلیس دستگیری مواد فروش کلانتری جنت آباد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس قتل کرونا ایران اینستاگرام قاتل قیمت قصاص فیلم سیرجان فروش مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد