Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید سلیمانی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در استان ۱۷ کمپ ترک اعتیاد آقایان و یک کمپ بانوان و ۶ مرکز درمان دارویی خصوصی و یک مرکز درمان دارویی دولتی زیرپوشش بهزیستی استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه  با شیوع ویروس کرونا مراکز اقامتی بر اساس مصوبه ستاد کرونا چندماه نخست تعطیل بودند و پذیرش داوطلبانه نداشتند و تنها تعداد محدودی از کمپ های ترک اعتیاد با دستور مرجع قضایی اقدام به پذیرش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با گذشت هشت ماه از شیوع کرونا و با هماهنگی انجام شده با ستاد کرونا و با در نظر گرفتن شرایط تمام کمپ‌ها با ظرفیت پذیرش یک چهارم اقدام به پذیرش کردند.

سلیمانی با تاکید براینکه کمپ‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه افراد در مراکز هستند، گفت: با پذیرش افراد جدید تست کرونا انجام و فرد به مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شود.

وی اظهارداشت: در این مدت تعداد از معتادان مراجعه کننده به کمپ ها دارای ویروس کرونا بودند و خوشبختانه در این مدت فوتی ناشی از کرونا در این مراکز مشاهده نشد.

وی با اشاره به فعال بودن مراکز درمان دارویی زیر نظر بهزیستی استان در شراط کرونایی اشاره کرد و گفت:  به دلیل تعطیل بودن کمپ‌های ترک اعتیاد مراجعه به این مراکز برای درمان اعتیاد افزایش داشته است.

به گفته وی، در این مدت با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر حدود ۱۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری و در ۲مرکز بروجن و شهرکرد قرنطینه شدند و نهایتا در مرکز دیگری نگهداری شدند.

سلیمانی افزود: در این مدت ۶۰ بازدید از کمپهای استان به صورت حضوری و ۹۰ بازدید به صورت آنلاین انجام شد.


 

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری مراکز ترک اعتیاد سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری مراکز ترک اعتیاد سازمان بهزیستی کشور چهارمحال وبختیاری مراکز ترک اعتیاد سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور ترک اعتیاد کمپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد