Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به بررسی وضعیت آموزش دانش‌آموزان استان از طریق مجازی افزود: حدود ۲۲ هزار دانش آموز در مناطق مختلف هرمزگان از دسترسی به آموزش مجازی محروم هستند.
وی دامه داد: ۱۲هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان در منطقه سکونتشان دسترسی به اینترنت وجود دارد اما بدون گوشی هوشمند و تبلت هستند و ۹هزار و ۵۰۰نفر نیز دانش‌آموزانی هستند که در منطقه سکونت آن‌ها دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان افزود: تلاش همگانی درجهت جذب مشارکت مردم، خیران و بنگاه‌های اقتصادی استان برای تامین تبلت و گوشی هوشمند برای این دانش آموزان آغاز شده است.
وی گفت: برای انجام این کار بزرگ به مشارکت بدنه اجتماعی مردم نیاز داریم و بسیاری از خانواده‌ها حتی به اندازه خرید و یا تامین بخشی از مبلغ یک دستگاه تبلت می‌توانند در این کار مشارکت کنند.
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم در طرح کمک‌های مومنانه برای کمک‌های معیشتی افراد نیازمند، مشارکت خوبی داشته‌اند، می‌توانند در امر بسیار مهم کمک به تامین گوشی هوشمند و تبلت برای آموزش دانش آموزان نیز مشارکت داشته باشند تا به سرعت پاسخگوی این نیاز باشیم.
همتی یادآورشد: حتی خانواده‌ها در صورت داشتن گوشی هوشمند یا تبلت اضافه در خانه، می‌توانند با تحویل آن به آموزش وپرورش هرمزگان در این امر مهم مشارکت نمایند.
وی اضافه کرد: توسعه دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف هرمزگان نیز از سوی مجموعه مدیریت استان و وزارت ارتباطات درحال پیگیری بوده و کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده تا شاهد افزایش دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف هرمزگان باشیم.
استاندار هرمزگان یادآورشد: مردم  با ایجاد حرکت اجتماعی بزرگ و ماندگار می‌توانند نیاز دانش آموزان استان به تبلت و گوشی هوشمند را به سرعت تامین کنند و از مردم می‌خواهیم در حد توان در این کار مشارکت داشته باشند.

برچسب‌ها مدارس گوشی‌های هوشمند استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گوشی های هوشمند استانداری هرمزگان مدارس گوشی های هوشمند استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان دانش آموزان اخبار کنکور دسترسی به اینترنت گوشی هوشمند دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه»، «تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری»، «از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای دیدن مطالب روی تیترهای زیر کلیک کنید

فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه

تدریس این خانم معلم در کلاس تاریخ ساز شد؛ تدریس به دانش آموزان با وجود بیماری

از چشمان لیزری خود استفاده کنید و اسکیت غلتکی را در ٨ ثانیه پیدا کنید

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

پای برتر بیشه، قصه‌ای نمادین که از عشق به وطن می‌گوید

دیگر خبرها

  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل